30 تیر 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
خواص روغن کنجد برای سلامت قلب و عروق

خواص روغن کنجد برای سلامت قلب و عروق در طب سنتی شناخته شده است از اینرو به کلیه افراد توصیه می شود به جای مصرف روغن های گیاهی و حیوانی موجود در بازار، روغن کنجد را در برنامه غذایی خود برای طبخ انواع غذاها و... قرار دهند.
به عبارتی با مصرف روغن کنجد می توان از بروز بیماری های قلبی و گرفتگی شریان ها جلوگیری کرد.  

در ابتدا ممکن است این سوال برایتان پیش آید که روغن کنجد چیست؟
روغن کنجد روغنی است که از دانه کنجد گرفته شده می‌شود و به دلیل دارا بودن مواد معدنی و مغذی مهم مانند ویتامین E، پتاسیم منیزیم وامگا 6 و... بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
از این رو می‌توان گفت که یکی از مواد غذایی است که علاوه بر کمک به تقویت قلب و جلوگیری از بیماری در درمان بسیاری از بیماری‌های دیگر نیز مفید می باشد، همچنین نقش مهمی در پیشگیری از بروز بیماری دارد.

کنترل سطح فشارخون از طریق مصرف روغن کنجد

کنترل سطح فشار خون و حتی کاهش آن از طریق مصرف روغن کنجد از خواص روغن کنجد می باشد.
طبق تحقیقات علمی انجام شده روغن کنجد سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع از جمله اسیدهای چربی مانند امگا 3 و امگا 6 می باشد. این اسیدهای چرب به افزایش سطح کلسترول خوب خون کمک نموده و سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد. این موضوع موجب می شود فشار خون کنترل شده و حتی کاهش پیدا کند.

بهترین روغن کنجد موجود در بازار

بهترین نمونه روغن کنجد موجود در بازار برای اینکه بتوان بیشترین بهره را از خواص روغن برده و با خیالی آسوده از آن استفاده نمود روغن های کنجدی است که از برندهای معتبر و شناخته شده تولید شده و به بازار عرضه شود. زیرا تنها این واحدهای تولیدی روغن کنجد اصل را با استفاده از استاندارترین روش ها تولید نموده و پس از عبور از واحد کنترل کیفی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
یکی از بهترین برند های تولید کننده روغن کنجد که توانسته است در بازار جایگاه بالایی به خود اختصاص دهد به طوری که در طب سنتی نیز مورد توجه قرار گیرد روغن کنجد برسام می‌باشد .
روغن کنجد تولید  شرکت برسام در دو نمونه ی روغن کنجد بکر و تصفیه شده است.
روغن کنجد بکر روغنی است که بیشتر برای مصارفی مانند سالاد و مواد غذایی که نیاز به حرارت دادن ندارند یا آماده شدن آن ها با حرارت پایین است مورد استفاده قرار می گیرد.
در حالی که برای سرخ کردن و طبخ غذاهایی که نیاز به دمای بالا دارند از روغن کنجد خالص استفاده می شود.
برای ثبت سفارش روغن کنجد برسام می توانید با کلیک بر روی متن زیر به صفحه فروشگاهی منتقل شده و سفارشتان در نمونه های جزئی و عمده ثبت نمایید.

خرید روغن کنجد برسام

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها نزدیک ترین ها