19 تیر 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
تولید کننده برتر محصولات کنجدی در ایران

تولید کننده برتر محصولات کنجدی در ایران شرکت برسام شیرینی سلامت می باشد. این شرکت که در استان یزد در شهرستان اردکان واقع شده است با تولید انواع فراورده های کنجدی از کنجد درجه یک با استفاده از بهترین تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز و افراد متخصص توانسته است با کیفیت ترین و مرغوب ترین محصولات کنجدی را در حجم های بالا تولید نموده و به بازار عرضه کند. از این طریق همزمان با حضور در بازار داخلی و حتی جهانی به عنوان اولین و برترین تولید کننده شناخته شود.
تولید محصولات کنجدی در شرکت برسام تا ظرفیت روزانه 10 تن بوده و از این طریق توانسته بخش عظیمی از نیاز فروشندگان، مجموعه های دولتی و غیر دولتی بزرگ و... را برطرف نماید.

انواع محصولات تولید شده در شرکت برسام

از انواع محصولات تولیدی برسام می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • حلوا ارده
  • حلوا شکری
  • ارده
  • کنجد بار
  • روغن کنجد بکر
  • روغن کنجد خالص
  • شیره خرما
  • کنجد
  • کرم ارده
  • شیره انگور
  • روغن ارده
  • کنجد بوداده

مزیت های راهبردی برسام برای موفقیت در صنعت تولید فراورده های کنجدی

از مهمترین مزیت های راهبردی برسام برای موفقیت در صنعت تولید محصولات کنجدی می توان به تنوع محصولات نوآورانه با حفظ سلامت، اصالت و کیفیت درفرآیند تولید اشاره کرد. ضمن اینکه طعم و مزه های طبیعی و ماندگار متناسب سازی شده با ذائقه مشتریان نقش مهمی در موفقیت شرکت برسام داشته است.
لازم به ذکر است که محصولات برسام فاقد هرگونه مواد شیمیایی و افزودنی هستند از اینرو برسام در صنعت غذایی ایران جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

نقش محصولات کنجدی در سلامت بدن

گنجاندن محصولات کنجدی در برنامه غذایی نقش مهمی در سلامت بدن، از بین بردن ضعف ها و پیشگیری از بیماری ها دارد. به گونه ای که در طب سنتی نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

محصولات کنجدی سرشار از املاح معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن هستند که استفاده آن ها در یک دوره به اندازه نقش مهمی در تقویت حافظه، پیشگیری از بیماری های قلبی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، کبد و کلیه، شادابی و جوان سازی پوست، جلوگیری از ریزش و شکننده شدن مو، تقویت استخوان ها و ماهیچه ها و... دارد.

برای بازدید از سایت برسام جهت کسب اطلاعات بیشتر یا خرید محصول روی متن زیر کلیک کنید.

شرکت برسام شیرینی سلامت

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها نزدیک ترین ها