2 اردیبهشت 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 6 دقیقه
' 6
راهنمای تکمیل اطلاعات محصول در پلتفرم دست تو دست

پس از درج اولیه محصول در پلتفرم دست تو دست با تکمیل اطلاعات محصولات خود می توانید همزمان با راهنمایی دقیق مشتری در کلیه روند خرید، نیازش را برطرف نموده و رضایت او را جلب کنید.
از طرفی موتور جستجوی گوگل محصولاتی که اطلاعات دقیقی را دارند را در جستجوی کاربران در اولین جایگاه ها به نمایش در می آورد.
در صورتی که هنوز درج محصول خود را در پلتفرم دست تو دست انجام نداده‌اید. ابتدا از مقاله راهنمای درج اولیه محصول در پلتفرم دست تو دست بازدید کنید.

  • در مرحله اول تکمیل اطلاعات محصول ابتدا مجددا روی لینک ورود تامین کنندگان کلیک کنید. (مانند مرحله قبل وارد کردن شماره تلفن و کد چهار رقمی ارسال شده را انجام دهید، این مرحله در صورتی که از پنل خود خارج شده باشید مورد نیاز است.)

  • از بخش محصولات روی گزینه لیست محصولات کلیک کنید.

  • محصولات ثبتی شما در غرفه تان به شما نمایش داده می شود. 

روی گزینه عملیات کلیک نمایید. در اینجا با ده گزینه روبه رو می شوید.

  • گزینه اول: ویرایش محصول

در صورتی که محصول شما نیاز به ویرایش اسم، مشخصات، قیمت، موجودی، زمان آماده سازی، ویژگی های تاثیر گذار روی قیمت محصول و... دارد، روی گزینه ویرایش محصول کلیک نمایید.

  • گزینه دوم: ویژگی ها

با کلیک بر روی گزینه ویژگی ها می توانید ویژگی های کلی محصول خود مثلا جنس، رنگ و سایر وِیژگی هایی که برای محصول شما در سایت ثبت شده را انتخاب نمایید.

  • گزینه سوم: ویژگی های متنی

در صورتی که ویژگی مورد نظر شما در سایت ثبت نشده بود می توانید در این قسمت ویژگی مورد نظرتان را وارد کنید.

  • گزینه چهارم: زمان آماده سازی

با کلیک بر روی گزینه زمان آماده سازی محصول می توانید مدت زمانی که پس از ثبت شدن سفارش در پنل خود برای ارسال سفارش لازم دارید را وارد کنید.

در صورتی که برای زمان آماده سازی بر حسب میزان سفارش زمان بندی پلکانی دارید می توانید با کلیک بر روی علامت + آن را اضافه کنید.
مثلا از یک تا 20 محصول زمان آماده سازی 4 روز، از 20 تا 50 محصول زمان آماده سازی 7 روز
گفتنی است که با کلیک به روی - می توانید زمان آماده سازی ثبت شده را حذف کنید.

  • گزینه پنجم: تخفیف های محصول

درج تخفیف روی محصول یکی از مهم ترین مواردی است که در ترغیب کاربر به خرید تاثیر به سزایی دارد.
ممکن از در نگاه اول به این موضوع فکر کنید که سود حاصل از فروش کمتری خواهید داشت ولی پس از مدتی کوتاه با افزایش خرید روبرو می شوید که متوجه خواهید شد نقدینگی و سود بیشتری عایدتان می شود.
برای درج تخفیف روی محصول می توانید از مقاله راهنمای درج تخفیف روی محصول  در پلتفرم دست تو دست بازدید کنید.

  • گزینه ششم: تنظیمات سئو

با تکمیل کردن اطلاعات قسمت تنظیمات سئو، کلید واژه و خلاصه ای از توضیحات خود، کاربر بیشتری را جذب کنید. کلمه کلیدی محصول مهم ترین کلماتی هستند که درون عنوان محصول شما استفاده شده است. برای مثال، محصول با عنوان ادویه مخصوص جوجه کباب آرتین 250 گرمی می تواند کلمه کلیدی ادویه جوجه کباب آرتین، ادویه مخصوص جوجه کباب، ادویه جوجه کباب را داشته باشد.
برای خلاصه متن، که به توضیحات متا نیز معروفند باید 91 الی 160 کاراکتر خلاصه ای از محصول نوشت، محتوای این خلاصه باید به گونه ای باشد که مخاطب را ترغیب به کلیک و بازدید از سایت نماید و از این طریق به مشتری تبدیل شود. (توضیحات متا توضیحی کوتاه است که هنگامی که موردی را در گوگل جستجو می کنید. در نتیجه جستجوی کاربر در زیر آدرس سایت ها نمایش داده می شود.

  • گزینه هفتم: توضیحات

در بخش هفتم یعنی توضیحات کلیه اطلاعاتی که می خواهید کاربر پس از باز شدن صفحه محصول شما و مشاهده عکس، قیمت و ویژگی محصول، ببیند را در این قسمت وارد کنید.

  • گزینه هشتم: مشخصات ارسال

وارد کردن اطلاعات قسمت مشخصات ارسال برای محاسبه هزینه پستی ارسال محصول مورد نیاز است.

  • گزینه نهم: غیر فعال کردن

در صورت اتمام موجودی و یا هر دلیل دیگری که برای غیر فعال سازی محصول دارید کافی است روی این گزینه کلیک نمایید.

گزینه ده: ثبت تنوع دیگر

در صورتی که کالا یا خدمات شما برای رنگ، سازی یا هر ویژگی دیگر قیمت های متنوعی دارد می توانید در این قسمت سایر تنوع های محصول را درج کنید.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...