25 بهمن 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه
' 2
الزامات عمومی و اختصاصی دریافت تسهیلات دفاتر خدمات روستایی و دهیاری‌ها

از الزامات عمومی و اختصاصی که جهت دریافت تسهیلات دفاتر خدمات روستایی، دهیاری ها و نمایندگان دست تو دست باید مورد توجه قرار گیرد در ادامه ذکر شده است.

الزامات عمومی دریافت تسهیلات

  1. داشتن فعالیت در سکوی دست تو دست

متقاضیان دریافت تسهیلات باید منطقه خود را در پنل دست تو دست ثبت نمایند. 

  1. ارائه تاییدیه و معرفی نامه از سوی سکوی دست تو دست

 نداشتن تخلف احراز شده و یا حداقل 60 درصد رضایت مشتریان قابل استعلام از سکوی دست تو دست

الزامات اختصاصی دریافت تسهیلات

  1. داشتن حداقل تعداد 30 تراکنش موفق ماهیانه یا داشتن حداقل 15میلیون تومان حجم تراکنش ماهیانه)برای سه ماه آخر در پنل دست تو دست
  2. داشتن حداقل 1000 دنبال کننده بر بستر سکوی دست تو دست

تبصره :1 کسب و کارهای صنفی و حقوقی بایستی حداکثر در 12 ماه پیش از درخواست تسهیلات، نیروی انسانی تعهد شده را بکار گرفته باشد و برای کسب و کارهای حقیقی حداکثر در 12 ماه پیش از درخواست تسهیلات، خود اشتغالی ایجاد شده باشد و بیمه ایشان تائید شده باشد. نیروهای انسانی جذب شده نباید در 6 ماهه منتهی به جذب، دارای سابقه بیمه در آن شرکت باشند.

در صورت نداشتن الزامات اختصاصی دست تو دست شما هستیم تا به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید تسهیلات خود را دریافت نمایید. 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...