13 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه
' 7
دست تو دست سامانه پلتفرم ساز خدمات و محصولات

دست تو دست یک سامانه آنلاین پلتفرم ساز از خدمات و محصولات، زمینه ایجاد تحول در کسب و کارها از طریق شبکه سازی هوشمند بین صنایع، سازمان ها و دانشگاه می باشد.
این سامانه یکی از سامانه های پلتفرم ساز که امکان ترسیم هر مجموعه ای را در دو مدل مارکت پلیسی و یا زیر سطحی به صورت درختی می تواند فراهم کند.

اهداف سامانه دست تو دست

برخی از اهداف سامانه دست تو دست که با توجه به آن سامانه پلتفرم ساز را پیاده سازی نموده اند، عبارتند از:

  • ایجاد زنجیره ی ارزش مشترک از طریق به وجود آوردن زبانی مشترک بین سازمان ها، صنایع و دانشگاه ها
    (در واقع سامانه مذکور یک پل هوشمند و استاندارد برای رفع فاصله های بین دستگاه ها به شمار می آید که بدون در نظر گرفتن فاصله زمانی و اجتماعی می توان از آن استفاده نمود.)
  • استفاده از نام تجاری و هویت تخصصی در سامانه و فراهم نمودن دسترسی به پنل مدیریتی
    (از این طریق می توان به راحتی کسب و کار خود را معرفی نمود و برند سازی را به طور صحیحی انجام داد.)

بخشی از امکانات سامانه دست تو دست

بخشی از امکانات سامانه دست تو دست عبارتند از: 

سامانه پلتفرم ساز

 برای پراکندگی جغرافیای مشاغل، سازمان ها و تامین کنندگان از جمله:

اطلس هوشمند صنعت و معدن

در سامانه اطلس هوشمند دست تو دست کلیه معادن سراسر ایران دارای صفحات شخصی خود می شوند  و معادن هر استان، تجهیزاتی که در زمینه معادن لازم هست، بروزترین تجهیزات و ماشین آلات، افراد متخصص و... معرفی می شوند.
از این طریق هر فردی که در زمینه معدن نیاز به هرگونه تخصص، تجهیزات و... دارد، می تواند براحتی نیاز خود را از طریق سامانه برطرف نماید. 

دست تو دست شهر و روستا

در دست تو دست شهر و روستا، شهر ها، شهرستان ها و روستاهای سراسر کشور به همراه اطلاعات آماری، جمعیتی، گردشگری و... ثبت می شوند. همچنین هر روستا می تواند محصولات بومی و یا خدمات گردشگری خود را معرفی نموده و از این طریق درآمد زایی خود را به طور گسترده ای افزایش دهد.
زیرا با معرفی محصولات می تواند به راحتی و بدون حضور واسطه ها محصولات خود را به فروش برساند و خود را به بازار اصلی بطور مستقیم متصل کند.

سازمان های دولتی و اتحادیه  

فراهم نمودن میز خدمت برای سازمان های دولتی و اتحادیه ها، که در این سامانه ها کلیه خدمات و قوانین یک سازمان را در یک پنجره واحد به مخاطبین هدف خود معرفی می کند.

هلدینگ ها و خوشه های کسب و کار

معرفی هلدینگ ها و خوشه های کسب و کار و از این طریق امکان فراهم نمودن ارتباط آسان با مخاطبین خود در زمینه پیشبرد امور، ارتقاء کسب و کار، خرید و فروش و..

سکوی نیازها

کلیه ی اعضایی که در این سامانه فعالیت می کنند می توانند نیازمندی های خود را به راحتی مطرح نموده و در سریعترین زمان ممکن، نیازهای کسب و کاری خود مانند خرید و فروش، استعلام قیمت، معاوضه و... مرتفع سازند.

نزدیکترین ها

به راحتی افراد حقیقی و حقوقی می توانند به راحتی با نزدیکترین تامین کنندگان و ذینفعان خود ارتباط بگیرند.

سامانه ماهر

سامانه ماهر یکی از خدمات ارائه شده، که کمک شایانی در بهبود صنعت کشاورزی، پیشگیری از آفات و وضعیت های بحرانی هوایی به کشاورزان خواهد کرد.
از امکانات این سامانه می توان به مدیریت آب و هوا، مدیریت توزیع آبرسانی و مدیریت روان آبها اشاره کرد.

سامانه لجستیک

ارسال محصولات کسب و کارهای بزرگ و کوچک و متوسط با قیمت مناسب و بهینه برای مشتریان از طریق سامانه لجستیک

سیستم بازار آنلاین

فروش انواع محصولات به صورت آنلاین در سامانه از طریق دستیابی راحت به خریداران خرد و کلان

پنل های مدیریتی

سیستم گزارش ساز و خروجی های متنوع ارائه شده در داشبورد پنل دست تو دست این امکان را برای مدیران فراهم نموده که مبنای تصمیم گیری صحیحی داشته و بتوانند اقدامات آتی خود را برنامه ریزی کنند.

 

چشم اندازهای سامانه پلتفرم ساز آنلاین دست تو دست

برخی از چشم اندازهای سامانه پلتفرم ساز آنلاین دست تو دست که موجب شده امروزه بسیاری از کسب و کارها به آن روی بیاورند، عبارتند از:

  • پیشرو بودن در تراز جهانی
  • فراهم کردن زمینه همدلی، همفکری و همکاری برای تامین منفعت همه جانبه کلیه شرکاء، ذینفعان و مشتریان
  • توجه جدی و تاکید بر مسئولیت اجتماعی، محیط زیستی

برای اطلاع از جدیدترین اخبار و فعالیت های این مجموعه پیج اینستاگرام دست تو دست را دنبال نمایید. 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...