17 مرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
انتخاب استان یزد به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری

به گزارش دس تو دس به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه ریزی و بودجه استان یزد، میثم لطیفی در این ابلاغیه به اقدامات یک سال اخیر در استان یزد و سه نوبت بازدید وی و مدیران این سازمان در حوزه موضوع بهره‌وری اشاره کرده و آورده است: با توجه به تلاش‌های استان یزد در راستای ارتقای بهره‌وری این استان به عنوان استان پایلوت در حوزه بهره‌وری انتخاب می‌شود.

وی تصریح کرد: براین اساس لازم است برنامه تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری با هماهنگی و سازماندهی مشترک، به گونه‌ای تدوین و اجرایی شود که با تشکیل کارگروه مشترک و تهیه جدول زمان‌بندی، گام‌های شش‌گانه برای تحقق هدف تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری طی سال جاری پیگیری و گزارش‌های اجرایی آن به صورت ماهانه تهیه و ارسال شود.

لیطفی افزود: شناسایی وضع موجود و احصاء حوزه‌های اولویت‌دار استان، شناسایی مسایل موجود استان برمبنای تحلیل شکاف میان وضع موجود و مطلوب، اولویت‌بندی مسایل و ریشه‌یابی عوامل بازدارنده و پیشران، تدوین سیاست مداخلات و تعریف برنامه عملیاتی ارتقای بهره‌وری، اجرا و پایش برنامه‌ها و سنجش اثرات و ارزیابی عملکرد را از گام‌های شش‌گانه مورد انتظار در تحقق هدف تحول استان یزد در حوزه بهره‌وری است.

لطیفی در این ابلاغ؛ مهران فاطمی، استاندار یزد را به عنوان رییس کمیته بهره‌وری استان معرفی و از  پیشوایی رییس سازمان ملی بهره‌وری نیز به عنوان نماینده خود در راستای تحقق دستور رییس جمهور یاد شد.

این ابلاغ با توجه به دستور و تاکیدات رییس جمهور در نشست با استانداران سراسر کشور و با توجه به اقدامات یک سال اخیر استان در حوزه بهره‌وری صادر شده است امید که نتایج خوبی را برای توسعه و آبادانی کشور به همراه داشته باشد.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...