27 خرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
اختصاص یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان به طرح‌های پژوهشی استان یزد در سال 1401

به گزارش دس تو دس، اولین نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان یزد (آپفن) در سالجاری با محوریت ارائه دستورالعمل‌ اجرایی پژوهش‌های یک درصد هزینه‌ای موضوع بند ج تبصره 9 قانون بودجه سال 1402 کل کشور ابلاغی از سوی سازمان برنامه بودجه کشور و جمع‌بندی اولویت‌های تحقیقاتی کاربردی استان در محل سالن اندیشه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد برگزار شد.

در این نشست جعفر رحمانی معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به عناوین طرح‌های پژوهشی یک درصد هزینه‌ای سال 1401، گفت: اعتبارات تخصیصی به این موضوع در سال گذشته مبلغ یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده است.

رحمانی با بیان اینکه اغلب پژوهش‌های استان در سال‌های گذشته در حوزه اقتصادی بوده است، بیان داشت: درسال 1401 با توجه به سیاست‌های کلان استان و تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه کل اعتبارات پژوهشی از محل یک درصد هزینه‌ای به پژوهش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی اختصاص یافت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به برگزاری نشست‌های گروه کاری اندیشه و توسعه در این سازمان اشاره کرد و گفت: در این گروه کاری طرح‌های پژوهشی استان واکاوی و مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهایی جهت هرچه بهتر اجرا شدن طرح به مجریان ارایه می شود.

رحمانی در پایان خواستار مشارکت و ارایه نظرات اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان در خصوص اولویت‌های تحقیقاتی کاربردی برای طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان شد و گفت: در حال حاضر عناوین اولویت های پژوهشی در حوزه‌های مختلف جهت طرح در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در این کارگروه مورد تصمیم گیری واقع شد تا در آینده تحت این عناوین پروژه‌ها تعریف شود.

در این نشست، همچنین دستورالعمل اجرایی دستورالعمل‌های اجرایی پژوهش‌های یک درصد هزینه‌ای موضوع بند ج تبصره 9 قانون بودجه سال 1402 کل کشور ابلاغی از سوی سازمان برنامه بودجه کشور تشریح شد.

در ادامه نیز گزارشی از طرح پژوهشی تدوین نقشه راه توسعه گردشگری پایدار استان با تاکید بر زنجیره گردشگری از سوی علی دلشاد عضو هیات علمی دانشگاه یزد برای حاضرین در نشست ارایه شد.

در پایان اعضای کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان یزد به ارایه نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص اولویت‌های تحقیقاتی کاربردی استان و طرح پژوهشی ارائه شده پرداختند.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...