25 خرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
' 5
مخزن چهار لایه آنتی باکتریال | کاربرد مخازن چهار لایه | تهران پلیمر یارا

مخزن چهار لایه آنتی باکتریال ، از مخازن ویژه جهت نگهداری آب شرب بهداشتی می باشند. این مخازن مانند سایر مخازن آب ، تولید شده از مواد اولیه پلی اتیلن به روش روتیشنال هستند.که تمام خواص و ویژگی های مخزن سه لایه را داشته ولی با این تفاوت که با یک لایه بیشتر تولید می شوند.

مخازن آب چهار لایه آنتی باکتریال :

مخزن چهار لایه (مخزن 4 لایه پلاستیکی) ، این نوع از مخازن آب همانطور که از نام آن مشخص هست . از چهار لایه تشکیل شده اند. به این صورت که در انجام فرآیند تولید مخزن که به روش روتیشنال می باشد. چهار بار مواد ریزی در بازه های زمانی متفاوت صورت می گیرد. هر کدام از این لایه ها ، مانند مخازن سه لایه آنتی باکتریال ، دارای خواص و ویژگی هایی هستند. درونی ترین لایه مخزن که به رنگ آبی می باشد . لایه ضد باکتری می باشد که از مستربچ های آنتی باکتریال آبی تولید می شوند. این لایه به لایه آنتی باکتریال معروف می باشد. بیرونی ترین لایه مخزن، لایه سفید رنگی می باشد که همانند سایر مخازن از مستربچ سفید رنگ تولید می شود. در بین این دو لایه در مخازن چهار لایه ، دو لایه دیگری وجود دارد . که یکی از آنها به رنگ مشکی بوده و دیگری به رنگ سفید می باشد . لایه مشکی جهت جلوگیری از نفوذ نور استفاده می شود اما لایه سفید که یک لایه اضافی در این مخازن می باشد .همانند لایه بیرونی از مستربچ سفید تولید می شود. استفاده از منبع آب چهار لایه (منبع آب 4 لایه) همانند مخازن سه لایه بوده و افزایش لایه آن بیشتر جهت رفع نیاز بازار با توجه به تقاضای مشتریان می باشد. و گرنه تفاوت چندانی از نظر کیفیت با مخازن سه لایه ندارد.ما در زیر به کاربرد های این نوع از مخازن خواهیم پرداخت.

کاربرد مخازن آب چهار لایه آنتی باکتریال :

بیشترین کاربرد مخزن چهار لایه آنتی باکتریال دارند جهت نگهداری آب آشامیدنی بهداشتی می باشد. این مخازن چهار لایه همانند مخازن سه لایه آنتی باکتریال دارای خاصیت های ضد جلبک و آنتی باکتریال می باشند. این مخازن تفاوت چندانی با مخازن سه لایه نداشته بیشتر جهت رفع نیاز بازار ، تولید و عرضه می شود. مخزن پلی اتیلن 4 لایه (تانکر پلی اتیلن 4 لایه) را می توان در مکان های گوناگونی همچون ساختمان های مسکونی (ویلائی ، آپارتمانی و ... ) ، مکان های صنعتی و کارگاهی ، باغ ها ، مزارع، شیلات و ... استفاده نمود. تانکر های آب چهار لایه نیز دارای نمونه های تقلبی در بازار هستند. که فقط داخل آنها به رنگ آبی می باشد و خاصیت آنتی باکتریال ندارند. از این رو توصیه می شود که مخازنی که دارای نشان استاندارد ، مجوزات بهداشتی ، آنتی باکتریال و... که قابل استعلام نیز باشند تهیه شوند . این مخازن علاوه بر ذخیره سازی آب ، کاربرد های دیگری هم می توانند داشته باشند . برای مثال می توان انواع حلال ها (نفت و گازوئیل) ، انواع اسید ها (که دانسیته نزدیک به آب، یک kg/m3 دارند) و ... که با مخازن پلی اتیلن وارد واکنش نشوند و گرمای بیش از 50+ درجه سانتی گراد نداشته باشند .

انواع مخزن چهار لایه آنتی باکتریال :

مخازن آب چهار لایه آنتی باکتریال شرکت تهران پلیمر یارا دارای تنوع بسیاری از نظر شکل هندسی و نوع مصرف می باشند. که در زیر به برخی از این مخازن تولیدی اشاره شده است.

مخازن چهار لایه عمودی (ایستاده) ، افقی (خوابیده) ، آسان رو (اسلیم تانک) ، زیر پله ، مکعبی ، بیضی ، قیفی ، نیسانی و ... ، این مخازن از 55 لیتر الی 20000 لیتر تولید می شوند. برای مشاهده قیمت مخزن آب چهار لایه به جدول زیر مراجعه بفرمائید

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...