30 آذر 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
هم‌افزایی سپاه الغدیر و کمیته امداد استان یزد در اجرای طرح

سپاه الغدیر یزد و کمیته امداد استان به‌منظور اجرای هرچه بهتر طرح کشوری "نذر شهید حاج قاسم سلیمانی" و پویش اطعام و احسان حسینی گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در نشست مشترک با جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد و مسئولان بسیج مستضعفین و بسیج سازندگی، گفت: این نهاد در نظر دارد در روزهای باقیمانده از ماه محرم و همچنین ماه صفر تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت نیازمندان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف به کار گیرد.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه کشوری بین سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد پیرامون طرح نذر شهید حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: امید است با اجرای این طرح خداپسندانه با مشارکت و همراهی مردم خیر و نیکوکار استان یزد اتفاقات خوبی در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد بیفتد.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در سال جاری، گفت: امیدواریم باهم افزایی نیروهای بسیجی و مردم شهیدپرور استان یزد همانند هشت سال دفاع مقدس شاهد درهم‌آمیخته شدن شور و شعور حسینی و خدمت جهادی به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در سنگر خدمت رسانی باشیم.

شجاعان افزود: دو طرح اطعام حسینی (تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان) و احسان حسینی (تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان) باهدف خدمت‌رسانی بیشتر به محرومان با اولویت مناطق محروم و روستایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان آماده دریافت نذورات نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در قالب طرح "نذر شهید حاج قاسم سلیمانی" و پویش اطعام و احسان حسینی هستند، سامانه چهاررقمی ۱۸۱۱ کمیته امداد در سطح استان آماده پاسخگویی و راهنمایی نیکوکاران در خصوص نحوه مشارکت در این کار خداپسندانه است.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار استان یزد از ابتدای ماه محرم‌الحرام تاکنون با مشارکت در طرح‌های "اطعام و احسان حسینی" شش میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

نیکوکاران یزدی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از طریق کد دستوری#۸۸۷۷*تلفن همراه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ در این امر خیر شرکت کنند.

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...