23 آذر 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
آغاز ساخت ۱۲۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان یزد

عملیات ساخت ۱۲۹ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد استان یزد در مراسمی آغاز شد؛ کلنگ زنی ۲۱ واحد از این تعداد با حضور مسئولان در بخش آسفیج شهرستان بهاباد انجام شد.


به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد در این مراسم بابیان اینکه تهیه مسکن و سرپناه ایمن و مقاوم برای مددجویان تحت حمایت از اولویت‌های اصلی و مهم کمیته امداد است، گفت: خدمات‌رسانی، امدادگری و رسیدگی به احوال نیازمندان و یتیمان از بزرگ‌ترین افتخارات و عبادات محسوب شده و در کارنامه اعمال ثبت می‌شود.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی با مشارکت سه نهاد انقلابی بنیاد علوی، بنیاد مسکن و کمیته امداد انجام می‌شود افزود: امیدواریم در یک دوره زمانی یک ساله، تمام نیازمندانی که فاقد مسکن هستند صاحب‌خانه شوند تا مشکل مددجویان در این زمینه برطرف شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه نیازمندان و محرومان تحت حمایت این نهاد عائله خداوند هستند و بار مهربانی نظام بر دوش کمیته امداد است و این نهاد در کشور وظیفه خدمت‌ رسانی بدون منت به این محرومان را بر عهده دارد افزود: ساخت مسکن و سرپناه برای محرومان از اولویت‌های اصلی نهاد مقدس کمیته امداد می‌باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی بشکانی، امام‌جمعه بهاباد هم گفت: زمانی ما در انجام رسالت‌ها و اهداف امام راحل، انقلاب و اسلام موفق خواهیم بود که نگاهمان به مسئولیت‌ها پست و مقام نباشد بلکه عبادت باشد.

وی بابیان اینکه باید حل مشکلات را باکار کارشناسی حل کنیم افزود: باید در رسیدگی به امور نیازمندان خود را در خدمت محرومان بدانیم و برای این خدمتگزاری خود را محدود نسازیم و از هیچ فرصت خدمتی دریغ نکنیم.

امام‌جمعه بهاباد با بیان اینکه توفیق خدمت به محرومان ارزش بالایی دارد گفت: غنی شدن فقرا یکی از آرمان‌های مهم دینی است و باید موردتوجه جدی مسئولان و خیران قرار گیرد.

وی ادامه داد: خدمت به مردم وظیفه و تکلیفی دینی است و در نهاد کمیته امداد این رسالت جدی‌ تر و برجسته‌ تر مورد توجه است.

حمید دهقان، رئیس کمیته امداد بهاباد هم گفت: این واحدهای مسکونی هرکدام با زیربنای ۵۰ تا ۶۰ مترمربع و با مساحت هرکدام ۲۰۰ متر با مشارکت بنیاد علوی، بنیاد مسکن و کمیته امداد و خیران تا پایان سال ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد در سفر یک‌ روزه خود به بهاباد از چند طرح اشتغال‌ زائی مددجویان بازدید وی سپس از چند تن از خیران شهرستان نیز تجلیل کرد.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...