2 آذر 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه
' 2
مزایای ظروف ملامین چیست؟

مزیتی که ظرف های ملامین دارند بسیار زیادی است که شما مخاطبان را ترغیب به خرید عمده ی این ظروف خواهد کرد. از ویژگی های ظرف ملامین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-میتوانید ظروف ملامین را با خیال راحت داخل ماکروویو قرار دهید.

۲-اگر از آن دسته افرادی هستید که دست به شکستن ظروفتون خوبه ، بهتر است از ظروف ملامین استفاده کنید چون هر چقدر هم از دستتان بیفتد نمیکشند و هیچ اتفاقی برایش نمی افتد.

۳-اگر میخواهید در ظروف چینی غذای داخل و مواد غذایی خیلی سرد بریزید نگران هستید که ممکن است ترک بخورد و بشکند با ظروف ملامین دیگر لازم نیست این نگرانی را داشته باشید میتوانید با خیال راحت سوپ داغ یا بستنی خنک را داخل کاسه ی بسیار شیک ملامین خود بریزید.

یکی از ویژگی هایی که ظروف ملامین دارند مقاومت بالای آن ها است. ظروف ملامین می توانند در برابر موارد مختلفی مقاومت بالایی داشته باشند. برای مثال اگر ظرف ملامین شما به هر دلیلی از دست شما افتاد نکران لب پر یا شکستن آن نباشید. ملامین نوعی پلاستیک است و همانطور که می دانید پللاستیک امکان شکستن ندارد.

به همین علت نه تنها در خانه و محل کار به دلیل سبک بودن گزینه ی مناسبی برای شما می باشد بلکه می توانید در مسافرت هم از این ظروف استفاده کنید. ظروف ملامین مسافرتی گزینه ی مناسبی برای یک سفر لذت بخش خواهد بود.

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...