26 آبان 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه
' 7
اهمیت صنعت بسته بندی و انواع ماشین آلات

بسته‌بندی مواد و محصولات در هر صنعتی بسیار پر اهمیت می‌باشد. این بسته بندی تضمین کننده حفظ سلامت محصول تا رسیدن به  دست مشتری بوده بنا براین  باید به صورت درست و کارشناسی شده انجام گیرد. در گذشته این امر  به صورت سنتی و با دست انجام می‌گرفت واکثر بسته بندی‌ها  به  یک شکل بوده و مناسب محصولات مختلف نبودند اما  امروزه با ورود دستگاه‌های بسته‌بندی به عرصه صنعت این فرآیند سریع‌تر انجام پذیرفته.

خصوصیات و کارایی دستگاه های بسته بندی
 در این باره می‌توان گفت که یکی ازشاخص‌ترین  فاکتورهای فروش بیشتر محصول،  همین بسته‌بندی‌های درست و متناسب نیاز مشتری می‌باشد. بنا براین اگر بسته‌بندی به درستی انجام گیرد هم میزان فروش بالاتر خواهد رفت و هم اینکه محصول به درستی به دست مشتری خواهد رسید. پس اگر شما نیز در فرآیند تولید محصول خودبه  مرحله بسته‌بندی نیاز دارید  بهتر است که به نحوه انجام و ا نواع دستگاه  بسته بندی بیشتر توجه کنید.

عوامل موثر درانتخاب دستگاه‌های  بسته‌بندی:

کیفیت دستگاه
نحوه عملکرد
تکنولوژی به کار برده شده در آن
کاربردهای مختلف دستگاه


انواع مختلفی از دستگاه‌ها بسته بندی :

دستگاه پرکن مایعات
دستگاه درب‌بند بطری (درب پلاستیکی، درب فلزی)
دستگاه لیبل‌زن
دستگاه شرینک‌پک 
دستگاه کارتن چسب‌زن (دوموتوره و سه موتوره )
دستگاه کارتن درب‌بند چسب‌زن
انواع نوار نقاله مستقیم، گردشی و چند ردیفه
دستگاه پرکن مایعات


دستگاه‌های پرکن مایعات از تجهیزاتی هستند که در فرایند تولید و بسته‌بندی مایعات رقیقی مانند، آب‌معدنی، آبمیوه، آبلیمو، عرقیات و مایعات نیمه غلیضی چون شیشه پاک کن، میسلار و.. .مایعات غلیظی ماننده؛ انواع روغن‌های خوراکی و صنعتی، مواد شوینده، انواع سس‌ها، عسل، مربا و…. مورد نیاز می‌باشد. این دستگاه محصول تولیدی شما رو در ظروف پلی اتیلن، pet، شیشه بسته‌بندی میکند این نوع دستگاه‌ها در صنایعی مانند، صنایع شیمیایی و دارو سازی، صنایع غذایی، شوینده، آرایشی و بهداشتی بسیار پر اهمیت و پر کاربرد می باشند. بنابراین نمی توان فرایند تولید را بدون آنان تصور کرد.

انواع دستگاه پر‌کن مایعات

  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ با دانسیته بالا
  • دستگاه پرکن مایعات نیمه غلیظ
  • دستگاه پرکن مایعات رقیق

مزایای استفاده از دستگاه پرکن مایعات

پرکردن دستی مایعات کاری بسیار وقت گیر بوده و نیاز به دقت بسیار بالایی جهت یکسان پرکردن محصول می‌باشد و نمی‌توان شما را به سطح تولید بالا برساند. این دستگاه‌ها از تنوع بالا برخوردارند و می‌توانند برای محصولاتی با ویسکوزیته‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این دستگاه‌ها با دقت بسیار بالایی مایعات را ظروف می‌ریزد و از اتلاف محصول جلو گیری می‌کند. بنابراین تولید شما به بهره‌وری بالایی می‌رسد.

دستگاه درب بند

این دستگاه مناسب جهت دربندی انواع ظروف پت و پلی‌اتیلن با درب‌های پیچی و نیز قابل طراحی جهت درب‌های آلومینیومی با هد پیلفرپروف می‌باشد. دارای یک هد مگنتی یا پیلفرپروف و سیستم سورتینگ درب تمام اتوماتیک مکانیکی و نیز قابلیت تنظیم ارتفاع برای انواع ظروف می‌باشد. دستگاه به صورت تمام مکانیک می باشد و به صورت اتوماتیک کار میکند.

دستگاه های لیبل زن

این دستگاه‌ها همانطور که در بالا نام برده شد انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع لیبل و نوع ظرف انتخاب می‌گردند. تقریبا درهر مرحله ای از تولید باید به یک نوع دستگاه لیبل زن مجهز باشد از مهمترین اهداف دستگاه لیبل زن این می‌باشد که شما برند خود را به مخاطب بشناسانید. بنابراین اگر کالای شما از لحاظ کیفی عالی باشد اما برند شما در ذهن مخاطب نقش نداشته باشد بازاریابی محصول شما با شکست مواجه می‌شود. دستگاه‌های لیبل زن درخدمت بازاریابی نقش مهمی رو ایفا می‌کند و موفقیت و آینده محصول شما درحوزه مارکتینگ بطور مستقیم روی کیفیت و کارکرد ماشین آلات لیبل زن بنا شده است.

انواع دستگاه های لیبل‌ زن

  • دستگاه لیبل زن opp
  • دستگاه لیبل زن پشت چسبدار استوانه ای و دوطرفه
  • دستگاه لیبل زن شرینک اسلیو
  • دستگاه لیبل زن آب چسب

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...