13 آبان 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
' 5
مراحل قوطی سازی وچاپ فلز

مراحل قوطی سازی و چاپ فلز

پیش از چاپ

شامل دو مرحله آماده سازی ورق های مصرفی و لیتوگرافی می باشد تمامی پروسه لاک زنی با بهترین مواد اولیه خارجی و رعایت استانداردهای بین المللی و داخلی که مورد تأیید اداره بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اداره استاندارد بوده، انجام می گیرد در مرحله اول داخل کارخانه با روش لاک زنی با هدف آماده سازی درون قوطی ها به طور معمول بالای پوشش داده می شود و بیرون آن با همین روش لاک اندود شده تاسطح ورقها برای چاپ آماده شود. چاپ حلب (تین پلیت) به روش افست انجام می گیرد.لاک نیز از جمله مسائلی است که در چاپ فلز به عنوان یکی از مهم ترین عوامل مطرح است، داخل قوطی که در تماس با محتوای آن قرار می گیرد باید با لایه ای از لاک پوشیده شود اگر حتی یک نقطه کوچک داخل قوطی بالاگ پوشیده نشود، قوطی زنگ زده و باعث خرابی محصول داخل می شود. پس از این مرحله ورق فلز باید در کوره قرار گیرد تا عملیات پخت به طور کامل انجام شود. لاک بعد از خروج از کوره به هیچ وجه از فلزجدا نمی شود. لیتوگرافی یا مرحله ای که طرح هاضمن بازدید و تطبیق ابعاد و اندازه ها از آن ٹینک تهیه میشود تا مقدمات چاپ فراهم گردد. در این روش از پلیت های آلومینیومی استفاده میشود.

 

 

چاپ

شرکت آمیتیس مهربا بکارگیری خطوط چاپ چندرنگ و خطوط لاک زنی قادر به چاپ طرح های مختلف بر روی ورق حلب است. ماشین آلات چاپ این شرکت با روش افست طرحهایا تصاویر ترام دار و تنپلانت را به صورت آفست با بهترین کیفیت انجام دهد. متین کن بر این باور است که چاپ می بایست توسط اساتید آشنا باهنر چاپ و رنگسانی نظاره شود، این مطلب مد نظر بوده و بر مبنای این باور بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود تأمین می نماید.ماشین چاپ حلب نیز دارای ساختاری همانند ماشین های افست چاپ ورقی است، با این تفاوت که حرکت ورق فلزی به صورت مستقیم است و سیلندرها روی آن می چرخند و مانند کاغذ به دور سليندرها نمی چرخد. تفاوت دیگر چاپ فلزباچاپ کاغذ و مقوا حرارت دادن فلز ضمن عبور از کوره های مخصوص است متین کن با داشتن کوره پخت که دارای دو زون حرارتی می باشد، قابلیت کنترل درجه حرارت در زمانی طولانی را دارد. این دو عامل باعث بالارفتن کيفيت لاگ اندود کردن ورق های و وارنیش نهایی می شود.

 

 

 

کوتینگ و وارنیش

پس از مرحله چاپ ورق ها با پوشش وری اندود می شود که سختی سطح چاپ شده و به برد و در تریر عومل فیزیکی و خوردگی مقاومت بالاتری پیدا کند و مانع مخدوش شدن می شوند این امر موجب می شود ورق ها در مراحل بعد که شامل نوع خمکاری و کشش می شود محافظت شود.

قوطی سازی

شرکت آمیتیس برای ساخت قوطی در مجموع خود از دستگاه های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بهره می گیرد و تلفیقی از قوطی سازی مدرن و سنتی می باشد. مجموعه دارای ۲ خط تمام اتومات جهت ساخت قوطی های استوانه ای می باشد که خطوط باسرعت بالای خود توان تولید روزانه 100،000 عدد قوطی را داراست.لازم به ذکر است که خطوط نیمه اتوماتیک جهت ساخت قوطی های چهار گوش و سایز های خاص کاربرد دارد. این مجموعه دارای 1 خط نیمه اتوماتیک جهت ساخت سطل های تمام تخلیه فلزی واحط برای ساخت چلیک فلزی و ۳ خط دیگر برای ساخت مظروف های استوانه و چهار گوش استفاده میگردد.این شرکت ساخت تمامی قطعات دیگر من الجمله درب ها و دستگیره هاو پلمب های فلزی مورد نیاز خود را تامین میکند که برای این منظور از انواع پرسهای ضربه با تناژهای مختلف بهره می گیرد.

 
 

 

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...