3 آبان 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه
' 7
تفاوت روشویی کابینتی و روشویی پایه دار

روشویی کابینتی و پایه دار


زمانی که حرف زیبایی و ظرافت برای رو شویی به میان می آید، خالی از لطف نیست که رو شویی های کابینتی را هم در دکور سرویس های بهداشتی برای مدتی قرار دهیم. هر چند سال یکبار حس می کنید که وسایل خانه تان تکراری و دمده شده اند، پس وقت آن می رسد که آن ها را با جدیدی ترین وسایل موجود در بازار با بهترین طرح ها و تنوع رنگ ها تعویض کنید. البته این کار باید با در نظر گرفتن ابعاد رو شویی و فضایی است که شما به رو شویی اختصاص می دهید. امروزه تنوع محصولات به قدری زیاد است که به راحتی می توان کالای مورد نظر خود را پیدا کرد.

همه ما عادت کرده ایم زمانی که از رو شویی و انواع لوازم سرویس بهداشتی استفاده می کنیم با خود خلوت کنیم و در آینه نگاه کنیم و به رویاهای همیشگی مان برویم. در این همین خیالات هستیم که حسی به ما می گوید مقداری به موهای خود مواد براق کننده یا اسپری های ثابت کننده مو برای زیبایی موهایمان استفاده کنیم. اما باید آن خلوت را رها کنیم و به اتاق خواب یا در مکان دیگری که وسایل مورد نیاز برای مو را آنجا قرار می دهیم برویم.

رو شویی کابینتی

بله اینگونه است که لحظات خوب خود را برای پیدا کردن وسایل مورد نیاز از دست می دهیم، در صورتی که اگر یک رو شویی کابینتی بسیار شیک و مناسب را در حمام یا دستشویی خانه خود داشته باشیم، لذت خلوت را از دست نمی دهیم. رو شویی کابینتی مختلفی با طرح ها و سبک ها وجود دارد مانند روشویی کابینت دار چوبی که فضایی متفاوت را به دستشویی می بخشد..

این رو شویی های دارای کشو، درب های کوچک و باکس هایی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز هستند. با قرار دادن چند گل زیبای طبیعی در باکس های رو شویی کابینتی، جلوه طبیعی را ایجاد می کنید.

از مزایای رو شویی کابینتی این است که ارتفاع کمتری نسبت به رو شویی های پایه دار دارند، می توانید وسایل بهداشتی، شوینده، حوله، مسواک، برس، لوسیون ها و ... را در کشو های آن جای دهید، برای تمیز کردن این رو شویی ها می توانید از یک پارچه نمناک و مقداری پاک کننده استفاده کنید تا به راحتی گرد و خاک های آن را پاک کنید. اصلا نگران جنس چوبی این نوع رو شویی های کابینتی نباشید زیرا آن ها را از ترکیب چوب و پلاستیک فشرده ساخته اند و آب باعث پوسیدگی آن ها نمی شود.

رو شویی های کابینتی بسیار سبک هستند و به راحتی جابه جا می شوند زیرا جنس آن ها از چوب های با کیفیت است. از طرف دیگر رو شویی کابینتی تمامی لوله ها و سیفون های متصل به خود را می پوشاند و جلوه ای زیبایی به دستشویی شما می دهد.

یکی دیگر از مزایای رو شویی های کابینتی و توالت فرنگی دور نگهداشتن وسایل از آلودگی ها  است. به دلیل وجود باکتری های موجود و اینکه با هر سیفون کشیدن هزاران باکتری در محیط دست شویی پراکنده شده و محیط را آلوده می کند. بنابراین تمیز نگه داشتن وسایل شخصی مانند مسواک از ضروریات به حساب می آید. از این رو استفاده از رو شویی های کابینتی در دستشویی ضروری است.

رو شویی کابینتی

طراحان رو شویی کابینتی با در نظر داشتن تمامی این موارد، یک رو شویی قدیمی و جدید را ترکیب کرده اند و در خدمت مصرف کنندگان قرار داده اند. تولید کنندگان رو شویی های کابینتی سعی می کنند، از اندازه های استاندارد برای محصولاتشان استفاده کنند. مدل رو شویی کابینتی از اولین انتخاب های افراد دشوار پسند است. می توانید بر حسب سلیقه کاسه و کابینت روشویی را با رنگ های متضاد انتخاب کنید.

 

روشویی های پایه دار

سال ها قبل اولین رو شویی هایی که وارد بازار شدند، تنوع زیادی نداشتند و از قدیمی ترین رو شویی ها بودند، تمام این رو شویی ها به رنگ سفید بودند و از جنس چینی درست شده بودند، این رو شویی ها پایه های بلند و چینی داشتند. این پایه ها به منظور نگهداشتن کاسه و مخفی کردن لوله و سیفون های وصل شده بود. یکی از مزایای این رو شویی های پایه ای این است که هرچقدر آب و مواد شوینده به آن ها بریزید اصلا خراب نمی شوند و بسیار مقاوم هستند و به راحتی با یک اسکاج معمولی تمیز می شوند.

رو شویی پایه دار

رو شویی های پایه دار جای زیادی برای قراردادن مایع یا صابون برای شستن دست ها و صورت نداشتند. همچنین رو شویی های پایه ای بسیار ظریف و شکننده بودند و باید به آرامی و با دقت به آن ها نزدیک می شد که ناگهان جابه جا نشوند و به پایه رو شویی صدمه وارد شود. از طرف دیگر این نوع رو شویی ها به دلیل عدم تنوع در طرح و رنگ و وزن سنگین خیلی مورد استقبال خریداران نیستند.

رو شویی های پایه دار زیبایی و کارایی زیادی نسبت به سایر رو شویی هایی که امروزه وارد بازار شده اند ندارد، بنابراین آن ها خیلی در خانه های جدید به کار گرفته نمی شود.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...