30 مرداد 1400
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
مقاله درباره ی سوله سبک چه نوع سوله ای است و چه مزایایی دارد

چرا سوله های سبک ؟

سوله سبک چه نوع سوله ای است و چه مزایایی دارد ؟
سوله ها بر اساس وزن به دو دسته تقسیم می شوند :

سوله های سبک
سوله های سنگین
سوله های سبک با بهره گیری از تکنیک های سبک سازی سوله ساخته می شوند سازندگان همواره به دنبال این هستند تا سازه ها را با وزن سبک و پایین تولید کنند تا با تولید سوله های سنگین وقت و سرمایه خود را به هدر ندهند .

سوله های سبک وزن را می توان در تمامی موارد به کار گرفت , این سوله ها همواره به دلیل قابلیت هایی که نسبت به سوله های سنگین وزن دارند مورد استفاده قرار گرفته اند .

 

خصوصیات سوله سبک :
سرعت بالای ساخت این سوله ها
قیمت به صرفه این سوله ها
مقاومت و امنیت بالای این سوله ها
پایین بودن هزینه های حمل و نصب سوله
ساخت سوله سبک خرپایی :
یکی از سوله هایی که به عنوان سوله سبک وزن شناخته شده است سوله خرپایی است , در این سوله ها با کاهش چشمگیر وزن قیمت و هزینه ها نیز کاهش یافته که قابلیتی ویژه برای سوله های خرپایی محسوب می شود . درحال حاضر درصد بالایی از روش های ساخت سوله ها را روش های خرپایی به خود اختصاص داده اند که با توجه به امکانات جدید ساخت سازه , سازه هایی ایمن ,مقاوم و سبک طراحی , تولید و در اختیار مشتریان قرار داده می شود . به منظور افزایش مزایای یک سوله وزن آن را کاهش می دهند .

این سازه ها با دهانه های بسیار بزرگی به جهت مصارفی از قبیل : سوله های ورزشی , انبارها , سوله های کشاورزی و دامداری و مرغداری ها ,تعمیرگاه های هواپیما ها و ماشین های سنگین و سبک , پارکینگ ها , ساختمان های صنعتی و کشتی سازی ها , موارد نظامی از قبیل کمپ ها و انبارهای تجهیزات و… مورد استفاده قرار می گیرند .

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...