28 تیر 1403
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
' 5
لیست فراورده های کنجدی جنتی

لیست فراورده های کنجدی جنتی که اینروزها در بازار طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و سالانه حجم تولیدات بالایی دارد در این مقاله به همراه ویژگی های خاص محصولات درج شده است. کافی است با ما همراه باشید.

واحد تولیدی جنتی میبد به عنوان یکی از مجتمع های غذایی فعال در زمینه تولید انواع فراوده های کنجدی، انواع شیره ها، شربت، نوشیدنی و عرقیجات گیاهی فعالیت دارد.
محصولات تولید شده در این مجتمع غذایی به دلیل استفاده از مواد اولیه ارگانیک، فرمول تولید خاص، تجهیزات و دستگاه های استاندارد همچنین متخصصین به نام کشوری کیفیت بالایی دارد؛ از اینرو توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین برند های موجود در بازار رقابت کند.

انواع کرم ارده های مجتمع جنتی

انواع کرم ارده های تولیدی مجتمع جنتی عبارتند از:

  • کرم کنجد ساده حاوی مغز فندقی
  • کرم کنجد ساده حاوی مغز کنجد
  • کرم بادام زمینی
  • کرم کنجد کاکائویی
  • کرم کاکائویی با پودر مغز فندق

کرم کنجدهای نامبرده به دلیل داشتن طعم بی نظیر و منحصر به فرد به عنوان یک صبحانه یا میان وعده برای تمامی سنین مناسب می باشد. این کرم کنجد ها می توان یک گزینه بسیار مناسب برای کودکان در حال رشد باشد. چون هم برای آن ها طعمی بی نظیر دارد و هم اینکه سرشار از مواد مغذی، ویتامین ها و انرژی می باشد.

روغن های کنجد تولید شرکت جنتی

روغن های کنجد تولید شرکت جنتی در نمونه های بکر و تصفیه شده می باشند که هر کدام کاربردی جداگانه دارد. این نمونه روغن ها به دلیل اینکه سرشار از اسید های چرب مورد نیاز و مفید برای بدن هستند و فاقد هر گونه کسترول بد و اسیدهای چرب غیر اشباع هستند تواسنته است توجه افراد زیادی را به خود جلب نماید.
روغن کنجد بکر به دلیل داشتن نقطه دود پایین بیشتر برای سالاد و طبخ غذاهایی که نیاز به نقطه دود بالا ندارند استفاده می شوند. در حالی که روغن کنجد تصفیه بیشتر برای سرخ کردن غذا و... مورد استفاده قرار می گیرد.

ارده، حلوا ارده و حلوا شکری جنتی

از دیگر فراورده های کنجدی شرکت جنتی می توان به ارده، حلوا ارده و حلوا شکری اشاره کرد. فراورده های کنجدی نامبرده بسیار مغذی و سرشار از خواص فوق العاده می باشد از اینرو توصیه می شود در وعده ی غذایی صبحانه و یا میان وعده ها حتما این محصولات را بگنجانید.

کنجد بوداده جنتی

یکی از تنقلات پرطرفدار که هم طعم و مزه ی دلنشینی دارد و هم اینکه بسیار مغذی، انرژی بخش و همچنین سالم می باشد، کنجد بو داده است. کنجد بو داده تولیدی جنتی از دسته تنقلات پرطرفداری است که مجتمع جنتی در هر دوره ای برای تامین نیاز بازار حجم بالاتری از آن را تولید می کند.

انواع شیره های تولیدی شرکت جنتی

شیره خرما، شیره انگور، شیره توت، شیره انجیر، چهار شیره و سه شیره از انواع شیره های تولید شده در مجتمع غذایی جنتی میبد هستند. این محصولات نیز همزمان با تولید فراورده های کنجدی در خط تولیدی جداگانه به دست آمده و روانه بازار می شود. گفتنی است که شیره های تولید شده به دلیل تولید شدن از مواد درجه یک ارگانیک، طعم و مزه ی دلنشین و منحصر به فردی دارند. ضمن اینکه به دلیل داشتن ارزش غذایی بالا و همچنین خواص بسیار برای سلامتی توسط متخصصین طب سنتی به عنوان یک داروی درمانی شناخته می شوند.

برای مشاهده کلیه مصحولات تولید صنایع غذایی جنتی و ثبت سفارش روی متن زیر کلیک کنید:

محصولات غذایی جنتی 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها نزدیک ترین ها