16 اسفند 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
' 5
جذاب ترین مدل های عروسک بافتنی موجود در بازار

جذاب ترین مدل های عروسک بافتنی موجود در بازار 

عروسک بافتنی به عروسک هایی گفته می شود که با کاموا و قلاب یا دو میل بافته می شود و با موادی به نام الیاف پر می شود. این عروسک های بافتنی جذاب و زیبا در مدل های مختلفی مانند خرگوش، گوزن، گاو و... موجود می باشد. این عروسک ها مانند خرگوش لباسی زیبا نیز به تن دارد.

عروسک های بافتنی اولین بار در اوایل قرن یستم در ژاپن بافته شدند و به تدریج به سایر نقاط جهان رسیدند. در اوایل قرن 21 عروسک های بافتنی به پرطرفدار ترین صنایع دستی در جهان تبدیل شدند. یکی از ویژگی های این عروسک های جذاب که در طراحی آنها به کار رفته است خلاقیت و ظرافت بافت آنهاست.

تفاوت عروسک های بافته شده با قلاب و میل چیست؟

قلاب در اجرای طرح عمل بیشتری در بافت به طراح می دهد و بسیاری از محدودیت های بافت با میل را ندارد و بافت با قلاب فضای ریزه کاری و ظریف کاری بیشتری دارد. همچنین بافت با قلاب همبستگی بهتری دارد و باعث می شود الیافی که داخل عروسک قرار می گیرد پیدا نباشد.

بهترین تولید کننده انواع عروسک های بافتنی

عروسک ها از محبوب ترین وسایل بازی کودکان است و زیبا ترین دوران کودکی کودکان را می سازد و انتخاب عروسک اهمیت ویژه ای برای این دوران دارد. عروسک های بافتنی به عنوان صنایع دستی قدیمی در فرهنگ ها و کشور های مختلف شناخته می شود. هنرمند عروسک ساز هم مانند هنرمندان دیگر طرح های خلاقانه و زیبایی با استفاده از قلاب یا میل ایجاد می کند.

بافتنی یاس یکی از بهترین تولید کنندکان عروسک های بافتنی در طرح های زیبا و جذاب می باشد که با بهترین و مرغوب ترین کامواها و طرح هایی خلاقانه و زیبا عروسک های بافتنی زیبایی را تولید کرده و به بازار عرضه می نماید. بسیاری از مردم این عروسک های بافتنی زیبا را برای کودکان خود تهیه می کنند و برخی از افراد نیز به عنوان وسیله تزئینی در خانه یا محل کار خود استفاده می کنند. این عروسک های زیبا در رنگ های متنوع و جذاب و طرح هایی مانند خرگوش، گاو مزرعه، پاندا، دختر و یا پسر و همینطور طرح های سفارشی توسط بافتنی یاس برای شما عزیزان بافته می شود. هم اکنون می توانید از پلتفرم دست تو دست برای ثبت سفارش اقدام نمایید.

تشخیص کیفیت عروسک های بافتنی        .

عروسک بافی هنری اصیل و قدیمی که محبوبیت زیادی در فرهنگ های مختلف دارد و طرفداران خودش را دارد. شما می توانید با این عروسک های زیبا فضای خانه و یا محل کارتان را تزئین کنید.

عروسک بافی به دو روش قلاب بافی یا میل انجام می شود. کاموایی که برای عروسک بافی از آن استفاده می کنید باید کمترین میزان حساسیت را ایجاد کند زیرا کودکان ممکن است به برخی کامواها حساسیت داشته باشند. با توجه به این نکته بهترین کاموا برای بافت عروسک کاموایی است که از کتان است. عروسک های بافتنی فاقد مواد مصنوعی مانند پلاستیک هستند و به همین دلیل از ضایعات پوستی و حساسیت های ناشی از لمس عروسک ها در کودکان به وجود نمی آید.

عروسک های بافتنی یک وسیله بازی امن برای کودکان است زیرا قطعات سفت و کوچکی ندارد تا کودکان با بلیعدنش آسیب ببینند. این عروسک ها قابل شستشو هستند و برای سلامت کودکان مشکلی به وجود نمی آورند. همچنین این عروسک ها نرم هستند و رنگهای زیبا و شادابی در بافت آنها استفاده شده که کیفیت و درستی این انتخاب به عنوان اسباب بازی برای کودکان را تایید می کند.



دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها نزدیک ترین ها