7 بهمن 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 10 دقیقه
' 10
شرکت صنایع غذایی دراژه

شرکت صنایع غذایی دراژه

 شرکت صنایع غذایی دراژه با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی و تجهیزات کشورهای آلمان، فرانسه و بلژیک به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده تافی‌های روکش‌دار، مغز‌دار، کلاسیک و میوه‌ای و پودرهای ژله‌، ژله رژیمی‌، دسر میوه‌ای، کرم کارامل و کرم شکلات، در زمینی بالغ بر ۴۰۰۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی یزد تأسیس شده است. این شرکت با رعایت کامل استانداردهای جهانی موفق به کسب نشان استاندارد تشویقی از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده و با تلاش خود توانسته گواهینامه‌هایISO 22000, ISO 9001 و HACCP را نیز ازSGS اخذ کند. محور اصلی در کلیه فعالیت‌های شرکت صنایع غذایی دراژه، معرفی نسل‌های جدیدی از طعم‌ها و محصولات در جهت پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان و کسب رضایت آنان است.

درباره صنایع غذایی دراژه

گروه صنایع غذایی دراژه شامل ۳ شرکت با نام‌های شرکت صنایع غذایی فال، شرکت صنایع غذایی دراژه و شرکت بازرگانی دراژه است. این شرکت محصولات تولیدی را با نام‌های تجاری اِلِمانEleman، رویتالRoytal، اینجاستInjust، فروتن Fruitten و میلکی Milky برای دسته‌بندی تافی‌ها و نام تجاری جلی‌دی JellyD برای انواع دسرهای پودری شامل (ژله‌های میوه‌ای، ژله‌های رژیمی، دسرهای میوه‌ای، کرم کارامل و کرم شکلات، دسرهای طلایی پاناکوتا و تیرامیسو) را به بازار مصرف ارائه می‌کند. این شرکت با رعایت کامل استانداردهای جهانی موفق به کسب نشان استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شده و علاوه بر آن توانسته است گواهینامه های ISO 9001، ISO 22000 و HACCP را از شرکت SGS دریافت نماید. محور اصلی در کلیه فعالیت های شرکت صنایع غذایی دراژه معرفی نسل های جدیدی از طعم ها و محصولات در راستای پاسخگویی به نیازهای مصرف کنندگان خارجی و کسب رضایت آنان می باشد. مضافاً این که صنایع غذایی دراژه تاکنون موفق شده است به بیش از ۱۳ کشور در اروپا، آسیا و استرالیا محصولات خود را صادر نماید.این شرکت قصد دارد در راستای افزایش صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی ایران و به منظور شناسایی هر چه بهتر محصولات ایرانی، و متعاقب تجربه موفق صادرات محصولات خود به کشورهای تاجیکستان، ترکمنستان، گرجستان، عراق، افغانستان، پاکستان، کویت، بحرین، امارت متحده عربی، عربستان سعودی، بوسنی و هرزگوین، اتریش و استرالیا صادرات به کشورهای جهان را گسترش دهد.

محصولات صنایع غذایی دراژه

انواع تافی

1-  تافی اینجاست: تافی روکش دار میوه ای در طعم های مختلف گیلاس، استوایی، مخلوط مرکبات و مخلوط طعم ها. این تافی در بسته بندی های استندآپ 140 گرمی، پیلوپک 400 گرمی، اینجاست لوله ای 36 گرمی و بسته بندی فله کیلویی در بازار موجود می باشد.

2- تافی رویتال: این تافی از قدیمی ترین تافی های تولیدی این شرکت می باشد. رویال در این سال ها سعی کرده اصالت خود را حفظ کند. تافی رویال در هر طعمی که باشه چاشنی اولش اصالته.این تافی در نوع زیر بسته بندی و تولید می شود:

تافی میکس: تافی میکس ترکیبی از طعم ها می باشد. شامل طعم شیری، قهوه، شیرنارگیل، شکلات فندق می باشد.

تافی شیری: تافی شیری رویتال طعمی خاص و ساده که فوق العاده اس. این تافی قدیمی ترین مزه رو بین تافی های داره. تافی شیری رویتال هیچوقت تکراری نمیشه.

3- تافی میلکی: میلکی یک تافی ساده نیست. با هر بار خوردن و مزه کردن این تافی انگار مسافر زمان شدی. همون طعم تافی بچگی ها، شیرین، تازه و لطیف که از شیر تازه گاو در تولید آن استفاده می شود.

4- تافی المان: تافی های مغزدار در طعم های مختلفی همچون پرتقال، سیب، توت فرنگی، انگور و آلبالو می باشند که طعمی به یاد ماندنی دارند.

 این تافی در نوع تافی میوه ای مغزدار و تافی خامه و توت فرنگی تولید می شود.

5- تافی فروتن: از خوشمزه ترین تافی های تولید شده در صنایع غذایی دراژه، تافی فروتن می باشد که با خوردنش باعث میشه تجربه ی میوه ای متفاوتی داشته باشی چون هم میوه ست و هم تافی که در طعم هایی مثل گریپ فروت، آووکادو، پرتقال، توت فرنگی و لیمو تولید می شود. تافی فروتن اولین تافی روکشدار میوه ای که طعم و شکل میوه واقعی رو داره.

انواع ژله:

1-ژله های میوه ای: ژله های میوه ای دراژه در 18 طعم متفاوت تولید می شود که به دلیل وجود ژلاتین از پروتئین خوراکی حلاله، باعث افزایش استحکام استخوان ها و کاهش درد مفاصل می شود. طعم های محبوب این ژله ها در بسته های 100 گرمی و یک کیلویی در بازار موجود می باشد.

2- ژله های رژیمی: شاید یکی از سخت‌ترین کارای دنیا این باشه که در مقابل میز دسر بخوای مقاومت کنی و چیزی نخوری.بیماران دیابتی یا افرادی که اضافه وزن دارن اکثرا با چنین چالشی روبه رو می‌شوند که بین سلامتی و یک خوراکی خوشمزه یک انتخاب داشته باشند. اما ما همیشه برای هر مشکلی راه‌ حلی داریم. با ژله رژیمی دراژه می‌توانید در عین حفظ سلامتی و تناسب اندامتان، بین محبوب‌ترین طعم‌های ژله یعنی پرتقالی، آناناس، شاه‌توت، انار، بلوبری و آلوئه‌ورا، طعم مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و شاد باشید.

انواع دسر:

کرم کارامل: یکی از قدیمی‌ترین دسر‌هاست که تقریبا تو هر مهمونی و دورهمی حضور داره. ترکیب فوق‌العاده کرم کارامل هیچ‌وقت تکراری نمی‌شه و هرچقدر هم تنوع دسر‌ها زیاد باشه باز هم این دسر فرانسوی ساده و خوش‌طعم بهترین انتخابه. پودر کرم کارامل وانیلی دراژه در بسته‌بندی ۷۰ گرمی شامل ۵۰ گرم پودر و ۲۰ گرم سس کارامل که از کاراملیزاسیون شکر به دست میاد خیلی سریع و بدون دردسر آماده ‌می‌شه. برای تعداد بیشتر هم می‌تونید بسته خانواده رو بخرید و ۳ بسته ۲۵۰ گرمی پودر و ۹ سس ۲۰ گرمی داشته باشید.

کرم شکلات: به دلیل بافت لطیف وترکیب طعم شکلات و سس شکلات خوشمزه ترین دسر به شمار می رود. تهیه این دسر خوشمزه سخت و زمان بره اما با پودر کرم شکلات دراژه در کوتاه ترین زمان خوشمزه ترین دسر رو تهیه کنید.این دسر عالی با بسته ۷۰ گرمی و سس آماده ۲۰ گرمی کارامل خیلی سریع آماده سرو می‌شه. همچنین برای مهمونی‌های بزرگتون می‌تونید بسته خانواده ۷۵۰ گرمی شامل ۳ بسته ۲۵۰ گرمی و ۹ عدد سس ۲۰ گرمی تهیه کنید.

دسر پاناکوتا: نوعی دسر ایتالیایی که با خامه و ژلاتیندر داخل قالب تهیه می شود. این دسر دستور ساده ای داره و دراژه این دسر رو در بسته های 115 گرمی شامل 85 گرم پودر پاناکوتا و 30 گرم سس مخصوص تولید می کند که می توانید این دسر خوشمزه رو با انواع سس، میوه و کارامل سرو کنید. دراژه اون رو در بسته‌های ۱۱۵ گرمی شامل ۸۵ گرم پودر پاناکوتا و ۳۰ گرم سس مخصوص برای شما آماده کرده و می‌تونید این دسر جذاب رو با انواع سس، میوه و کارامل سرو کنید.

تیرامیسو: از محبوب ترین دسر های ایتالیایی که در همه جای دنیا طرفدار زیادی پیدا کرده. این دسر با لایه کیک یا بیسکوییت فینگرلیدی آماده میشه و به دلیل ترکیب خامه و قهوه طعم دلنشینی دارد. پودر 70 گرمی تیرامیسوی دراژه را میتونید با شیر سرد ترکیب کنید و مخلوط خامه ای شکل را در کمترین زمان درست کنید و بعد از آن لایه های کیک آغشته به قهوه و خامه رو بچینید.

 


دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...