4 بهمن 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
آشنایی با خواص کره پسته

آشنایی با خواص پسته

کره پسته که از آسیاب کردن و برشته کردن پسته خام و اضافه کردن شکر و طعم دهنده های طبیعی مانند هل و وانیل حاصل می شود. کره پسته 80 درصد مغز پسته و 20 درصد افرودنی هایی مانند وانیل و شکر به دست می آید. برای تولید کره پسته از پسته های دهان بسته استفاده می شود زیرا از نظر سلامت بهترین نوع پسته می باشد. کره پسته دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. دارای مقادیر بالایی از آهن و فسفر می باشد که برای افزایش ضریب هوش و حافظه بسیار مفید و موثر است.

به برخی خواص این ماده غذایی مغذی در زیر اشاره شده است:

تقویت سیستم ایمنی

کره پسته به بهبود عملکرد سلول های ایمنی کمک می کند و در دستیابی به یک سیستم ایمنی سالم به شما کمک می کند. پسته دارای مقدار زیادی ویتامین B6 است که برای حفظ عملکرد سیستم ایمنی ضروری است.

سلامت چشم

یکی از خواص کره پسته پیشگیری از برخی بیماری های چشمی می باشد. در میان مغزیجات آجیل پسته دارای بیشترین مقدار لوتئین و زیگزانتین است که هر دوی آن مهم ترین آنتی اکسیدان ها برای سلامت چشم به شمار می روند. این آنتی اکسیدان ها بیماری های چشمی دژنراسیون ماکولا و آب مروارید را کاهش می دهد.

کالری پایین

آجیل فواید زیادی برای سلامتی دارد اما معمولا دارای کالری بالایی هستند. کره پسته کم کالری است اما همچنان پروتئین بیشتری نسبت به اکثر آجیل ها دارد.

سرطان

پسته و کره پسته سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند که در جلوگیری از سرطان پوست، ریه و پروستات موثر است.

سلامت پوست

کره پسته سرشار از ویتامین E می باشد که برای داشتن پوست درخشان و سالمی استفاده ازآن توصیه می شود. زیرا این ویتامین موجود در کره پسته پوست را از آسیب اشعه ماورای بنفش محافظت می کند.

سلامت روده

پسته حاوی پروبیوتیک می باشد که پروبیوتیک سبب افزایش تعداد باکتری های مفید روده و کاهش باکتری های مضر در روده می شود و در بهبود سلامت روده مفید می باشد.

سلامت قلب

کره پسته برای سلامت قلب مفید است. پسته سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع است که در کاهش فشار خون بسیار مفید است.

کم خونی

پسته حاوی پتاسیم، فسفر، کلسیم، ویتامین های A, B3, B1 و آهن می باشد که در رفع کم خونی مفید است.

کنترل قند خون

آرژنین موجود در کره پسته باعث آزاد شدن هورمون انسولین در غده پانکراس می شود که سبب کنترل قند خون و جلوگیری از دیابت می شود.

صنایع غذایی ارگانیک نیری یزد یکی از تولید کنندگان این خوراکی خوشمزه می باشد که از مرغوب ترین پسته ها و بهترین روش تولید حاصل شده و به دست مشتریان عزیز خود می رساند.برای تهیه کره پسته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت کلیک کنید.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...