26 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 9 دقیقه
' 9
دست تو دست شهر و روستا

دست تو دست شهر و روستا سامانه‌ای با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال در شهر و روستا‌های سراسر کشور می‌باشد.

سامانه دست تو دست ازطریق شبکه سازی هوشمند میان کلیه کسب و کار‌های بومی و محلی زمینه ایجاد اتصال بین تامین کنندگان و خریداران فراهم می‌کند.
این شبکه سازی هوشمند علاوه بر کسب و کار‌ها بین سازمان‌ها و دانشگاه‌ها نیز انجام می‌شود. زیرا از این طریق می‌توان با علم و دانش تخصصی و خدمات ارائه شده توسط سازمان‌ها موفقیت در کسب و کار را برای افراد رقم زد.

امکانات سامانه دست تو دست شهر و روستا

از امکانات ارائه شده در سامانه دست تو دست شهر و روستا که برای گروه‌های مختلف می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد عبارتند از:

اطلاعات گردشگری استان‌ها و شهرستان‌های مختلف تا زیر شاخه روستا‌ها

در سامانه دست تو دست شهر و روستا‌های سراسر ایران؛ کلیه استان‌های سراسر کشور یک پنل اختصاصی دارند. در این پنل اطلاعات مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری هر استان به همراه وضعیت آب و هوایی، بهترین زمان برای سفر، سوغات و... معرفی شده است.
این موضوع هم به کسب و کار‌های گردشگری و هم به مردم کمک می‌کند. زیرا:
کسب و کار‌های گردشگری از طریق پنل به راحتی جاذبه‌های گردشگری خود را بدون محدودیت زمانی و مکانی به سراسر جهان معرفی کنند. از این طریق می‌توانند درآمد بیشتری کسب نموده و رونق گسترده‌ای به کسب و کار خود بدهند.

افراد مختلف که تمایل به سفر دارند نیز قبل از سفر با مراجعه به پنل اطلاعات لازم را کسب نموده و سفری خاص داشته باشند. و یا اینکه پس از سفر به یک استان از پنل بازدید نموده و با جاذبه‌های گردشگری استان مورد نظر خود آشنا شده و بازدید نمایند.

معرفی محصولات بومی و محلی مناطق مختلف

یکی از خدمات ارائه شده در پلتفرم دست تو دست سامانه آنلاین خرید و فروش خدمات و محصولات بومی و محلی مانند انواع صنایع دستی، محصولات دامی و کشاورزی روستائیان، تجهیزات مورد نیاز و... است.
کلیه تامین کنندگان خدمات و محصولات مختلف می‌توانند با ثبت درخواست خود به صورت آنلاین یک فروشنده در دست تو دست شوند.
و از این طریق بدون حضور واسطه‌ها به صورت مستقیم با متقاضیان ارتباط برقرار نمایند. در نتیجه سود حاصل از فروش بیشتری دارند، ضمن اینکه می‌توانند با توجه به بازار هدف کسب و کار خود برنامه ریزی در روند تولید مناسبی داشته باشند.
علاوه بر این متقاضیان محصول می‌توانند از مزایای ذیل بهره مند شوند:

1.سیستم فروش آنلاین

محصولات با‌کیفیت و مرغوب را به صورت مستقیم از تامین کننده با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمایند.

2.سیستم استعلام قیمت آنلاین

کالای مدنظر را به راحتی در سیستم ثبت نموده و درخواست استعلام قیمت خود را درج نمایید. لیستی از فروشندگان محصول با قیمت آن ها، نمایش داده خواهد شد.

3.سیستم معاوضه کالا

کالای نو و یا دسته دوم خود را به آسانی در دست تو دست با کالای مد نظر خود معاوضه نمایید.

خدمات مختص کاربران پنل

از خدمات مختص ارائه شده برای کاربران پنل می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

  • پنل اختصاصی برای کاربران با قابلیت مدیریت شخصی
  • سیستم گزارش گیری آنلاین برای مدیریت بهتر کسب و کار در فضای مجازی، اخذ تصمیمات مدیریتی و... که مبنایی صحیح برای تصمیم گیری مدیران و اقدامات آتی آن هاست. 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                          

 

 

                                                                                                                                                                                                 

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...