13 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه
' 5
ظروف IML شرکت آرین پلاستیک

ظروف IML شرکت آرین پلاستیک

شرکت آرین پلاستیک با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها و تجهیزات انواع ظروف IML در سایز و ابعاد مختلف را با بهترین کیفیت تولید می کند. در شرکت آرین پلاستیک ظروف IML در اشکال مختلفی همچون گرد در وزن های 250، 300، 400، 500، 700 و 800 گرم و مستطیل در وزن 800 گرم و مثلتی با وزن 300 گرم تولید می شود.

ظروف IML چه ظروفی هستند و چگونه تولید می شوند؟

ظروف IML که به معنای In mold labeling است در واقع ظروفی است که همزمان با تولید ظروف لیبل گذاری آن درون قالب انجام می شود. لیبل های چسبیده بخشی از ظروف هستند و از آن جدا نمی شوند. این روش برچسب زنی بر روی ظروف جایگزین روش های قدیمی برچسب زنی شده است که نسبت به روش قدیمی به صرفه تر و مناسب تر است.

چگونگی تولید این ظروف: در ابتدا لیبل از قبل تولید شده را با مواد پلیمری مشابه خودش داخل قالب قرار داده و سپس مواد پلاستیکی به داخل قالب تزریق می شود که باعث ادغام لیبل و ظرف پلاستیکی خواهد شد و دیگر لیبل از ظرفش جدا نخواهد شد.

ظروف پلاستیکی IML به دو روش تولید می شود:

قالب گیری دمشی: این روش شبیه به دمیدن شیشه است. لیبل قبل از ترکیب با پلاستیک وارد قالب می شود اما به جای تزریق پلاستیک، جریان هوا دمیده می شود تا به شکل مورد نظر تبدیل شود و لیبل به ظرف بچسبد.

قالب گیری تزریقی : در این روش لیبل قبل از ذوب شدن مواد درون قالب قرار می گیرد و همزمان با محصول ادغام می شود.

مزایا و ویژگی های برتر ظروف IML

1- در طراحی برچسب ها به طراحان امکان طراحی های گرافیکی خلاقانه و قدرتمند را می دهد.

2-تصاویر واضح تر و با طیف گسترده تری از رنگ ها تولید می شود.

3- به دلیل ترکیب پلاستیک و برچسب ظروف، ظاهری تمیز و یکپارچه دارند که در روش های قدیمی اینگونه نبود.

4- طول عمر برچسب افزایش یافته است زیرا از روی ظرف کنده نمی شود و ضد خش و ضد ضربه نیز است.

5- مقاومت بالایی در برابر شستشو داشته به همین دلیل قابلیت نگهداری در محیط های مرطوب را دارد.

این ظروف در برابر نفوذ مواد شیمیایی مقاوم هستند.

6- در این روش به دلیل اینکه ادغام ظرف و برچسب در یک مرحله انجام می شود چرخه تولید و آماده سازی کوتاه تر شده است و مقرون به صرفه تر است زیرا به نیروی انسانی و فضایی برای لیبل گذاری نیازی ندارد. ظروف IML در بسته بندی محصولات مختلفی مانند نوشیدنی، لوازم بهداشتی ، غذا و... استفاده می شود.

خرید آنلاین ظروف IML از شرکت آرین پلاستیک

شرکت آرین پلاستیک علاوه بر کیفیت بسیار بالا در تولید انواع محتلف ظروف IML، امکان خرید آنلاین و آسان را نیز برای مشتریان خود فراهم آورده تا با خیالی آسوده و راحت ، با کیفیت ترین ظروف را با بهترین قیمت از پلتفرم دست تو دست تهیه کنند. آرین پلاستیک تجربه ای از خرید با کیفیت و قیمتی مناسب

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع ظروف IML شرکت آرین پلاستیک و انواع دیگر ظروف کلیک کنید.


 

 



دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...