12 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه
' 7
شرکت آرین پلاستیک برترین تولید کننده انواع پریفرم

شرکت آرین پلاستیک برترین تولید کننده انواع پریفرم

شرکت آرین پلاستیک برترین تولید کننده انواع پریفرم های با کیفیت و سازگار با محیط زیست می باشد. از این رو افراد زیادی متقاضی پریفرم های تولید شده در این کارخانه هستند. در این راستا امکان ارسال محصولات به سراسر کشور توسط واحد فروش مجموعه نیز وجود دارد. پریفرم های تولید شده در شرکت آرین پلاستیک ویژگی های زیادی دارد که در ادامه مقاله به آنها اشاره شده است. شرکت آرین پلاستیک با استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز ،پیشرفته و ربات های اروپایی و همچنین دارا بودن استاندارد های صادراتی مانند ایزو بهداشت، پروانه ساخت پلی ایتلن، پلی استایرن و... توانسته محصولی با کیفیت و سازگار با محیط زیست را تولید کند و به کشور های همسایه مانند عراق و هند نیز صادر کند.

 پریفرم چیست و چه کاربردی دارد؟

پریفرم بطری پلاستیکی است که در واقع قطعه پلاستیکی پیش ساخته ای است که در ابعاد مختلفی و به شکل استوانه ای شبیه به شیشه تولید می شود. و برای ساخت بطری های مختلف به کار برده می شود. استفاده از پریفرم در تولید بطری یک اصل اساسی و ضروری به شمار می رود. وجود این پرفیرم ها سبب می شود تا در هزینه ها صرفه جویی شود همچنین سبب افزایش بهره وری و ایجاد انعطاف پذیری در تولید می شود. از آنجایی که وجود پریفرم در ساخت بطری ضروری است و دلیل آن وزن کم پریفرم، مقاومت و نفوذ ناپذیری آن در برابر گاز و رطوبت است.

از جمله مزایای  استفاده از پریفرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 بی اثر بودن پریفرم: پریفرم با مواد غذایی واکنشی نشان نمی دهد و در نتیجه برای سلامت بدن انسان مضر نیست.

استفاده از پریفرم به عنوان محصولی واسط در تولید پلاستیک و بطری ها.

انعطاف پذیری پریفرم: قالب های پریفرم انعطاف پذیری بالای دارند و در برابر ضربه نیز مقاوم تر هستند.

سازگاری با محیط زیست: یکی دیگر از مزایای پریفرم که سبب استفاده زیاد آن در تولید بطری ها و ظروف پلاستیکی شده است سازگاری بالای آن با محیط زیست است.

 موارد استفاده از پریفرم های شرکت آرین پلاستیک

 کاربرد پریفرم در تولید بطری های پلاستیکی درانواع مختلف است. از جمله موارد استفاده از پریفرم های شرکت آرین پلاستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بطری های آب: انواع بطری های آب اعم از بطری های کوچک آب معدنی تا مخزن ها و بشکه های 20 یا 30 متری و...

بطری نوشابه های گازدار: در انواع نیم لیتری، یک و نیم لیتری و دو لیتری و بزرگ تر

بطری های انواع نوشیدنی ها: آبمیوه ها، چای و قهوه، نوشابه های انرژی زا و...

مواد آرایشی

بهداشتی و پزشکی

ظروف نگهداری مواد شیمیایی خانگی

ویژگی های برتر پریفرم های تولیدی آرین پلاستیک

ویژگی های یک پریفرم استاندار چیست؟

یکنواختی پریفرم: یکی از مهم ترین ویژگی های پریفرم استاندارد و با کیفبت، یکنواختی پریفرم است.در مراحل قالب گیری پریفرم اگر قالب بندی با اختلال مواجه شود محصول دچار یکنواختی می شود و باعث مواج شدن بدنه پریفرم می شود و کیفیت آن را به شدت کاهش می دهد.

استاندارد بودن سایز دهانه پریفرم : یک پریفرم استاندارد در سایز و ابعاد مشخصی تولید شده و به بازار عرضه می شود. در یک پریفرم استاندارد سایز دهانه محصول به صورت دقیق زده شده  و خطای بسیار پایینی دارد.  به طور مثال پریفرم استاندارد 28، دهانه ای به سایز 28 میلی متر دارد.

چگالی و وزن مناسب پریفرم: چگالی پریفرم که در واقع همان نسبت وزن به حجم و ابعادش است معیار مهمی در استاندار بودن و کیفیت بالای این محصول است.

رنگ پریفرم استاندارد: رنگ پریفرم تولیدی نباید متمایل به زرد باشد زیرا نشان دهنده بالا بودن دما هنگام قالب گیری است که به استحکام و کیفیت بطری آسیب وارد می کند و سبب کاهش کیفیت می شود.

نداشنن خط و خش بر روی پرفیوم: داشتن خط و خش های واضح یکی از علل بی کیفیتی پریفرم می باشد. خط و خش ها معمولا از چسبندگس نامناسب متریال به قالب تزریق، خرابی در دیواره بیرونی قالب و یا فشار بیش از حد خروج پریفرم می باشد.

میزان AA  تولیدی: میزان AA تولیدی یا همان استالید ها نباید بیش از حد مجاز باشد زیرا یک ماده سمی و مخرب است که اگر بیش از حد باشد سبب پایین آمدن کیفیت پریفرم خواهد شد. عواملی مختلفی همچون کیفیت پایین متریال اولیه، دمای زیاد د رمرحله فرآوری و یا طولانی بودن مرحله فرآوری در بالا بودن سطح AA  موثر است.

پریفرم های تولیدی آرین پلاستیک تمامی استاندارد های لازم یک پریفرم استاندار و با کیفیت را دارا است و از بهترین مواد اولیه و دستگاه های تولید جهت تولید بهترین کیفیت پریفرم استفاده می کند.

 

 


دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...