3 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
نکاتی در خرید کیسه فریزر

تازگی و بهداشت مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، ماهی و سبزی بسیار مهم است که سالهاست با فریز کردن مواد غذایی با این چالش رو به رو می شویم. اما خرید کیسه فریزر مناسب اهمیتی زیادی ندارد و بسیاری از مردم به نام کیسه فریزر بر روی بسته بندی اکتفا می کنند.

نکات مهم و اساسی در خرید کیسه فریزر مناسب:

  1. جنس مواد تشکیل دهنده کیسه: جنس مواد تشکیل دهنده بسیار مهم است زیرا برخی از کیسه ها از مواد پلاستیکی ساده تولید می شوند که مقاومت بسیار پایینی در برابر سرما و فشار دارند. باید از کیسه هایی استفاده کنید که مقاومت بیشتری در برابر سرما داشته باشد و از انتقال مواد سمی به مواد غذایی جلوگیری کند.
  2. محافظت از مواد غذایی: یکی از دلایل استفاده از کیسه فریزر حفاظت از محتوای داخل آن است. بنابراین باید کیسه ای انتخاب کنید که قابلیت ماندگاری بالایی در برابر هوا و رطوبت داشته باشد تا مواد غذایی تازه و سالم بماند.
  3. طراحی کیسه فریزر: طراحی کیسه فریزر نیز مهم است، برخی از بسته بندی های مناسب برای مواد غذایی هایی مانند مرغ، گوشت یا میوه هستند که تاثیر زیادی در سازماندهی فضای فریزر دارد.
  4. ابعاد کیسه فریزر: یکی از نکات اصلی خرید کیسه فریزر ندازه و ابعاد آن است که باید با توجه به نیاز و مقدار مواد غذایی خود اندازه کیسه فریزر را خریداری کنید.

ویژگی های یک کیسه فریزر خوب و با کیفیت

ویژگی هایی که به شما کمک می کند تا انتخاب بهتری داشته باشید.

پروانه بهداشت: پروانه بهداشت نشان دهنده تایید وزرات بهداشت برای تولید محصول است به این معنا که کارخانه تولیدی صلاحیت تولید محصول را دارد.

استاندار های کیفیت: استاندار های کیفیت یکی دیگر از ویژگی های مهم خرید کیسه فریزر است. مانند استاندار های ایران و استاندار های بین المللی مانند CE اروپا اشاره کرد. این ویژگی نشان دهنده این است که کیسه فریزر با کیفیتی تولید شده است.

ضخامت کیسه فریزر: ضخامت کیسه نیز اهمیت دارد. اگر کیسه نازک باشد به راحتی پاره می شود و مقاومت بالایی در برابر سرما ندارد و از طرفی اگر ضخامت بسیار زیادی داشته باشد تازگی مواد را کم می کند. بنابراین ضخامت کیسه باید طوری باشد که هم تازگی مواد حفظ شود و هم مقاومت بالایی داشته باشد.

نوع بسته بندی: در بازار بسته بندی های مختلفی از کیسه فریزر وجود دارد که باید با توجه به نیاز و میزان مصرف انتخاب درستی داشته باشید. انواع مختلفی مانند کیسه فیزر رولی، تقویمی، تقویمی چسبی و... در بازار موجود است که می توانید با توجه به نیازتان خریداری کنید.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...