3 دی 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
نکاتی که باید در خرید کیسه زباله به آن توجه کنید

در این مقاله قصد داریم نکاتی را بیان کنیم که با رعایت آن می توانید بهترین تجربه خرید کیسه زباله و استفاده از آن را داشته باشید.

جنس کیسه زباله

برای خرید کیسه زباله باید به مقاومت، استحکام و قابلیت کشسانی آن دقت کنید همچنین دوخت کیسه زباله ها نیز مهم است زیرا اگر دوخت باکیفیت و خوبی نداشته باشد امکان پارگی و نشت زباله را دارد.

ابعاد کیسه زباله

در هنگام خرید به این مورد باید توجه کنید تا با توجه به مصرف و نیازتان بهترین ابعاد را خریداری کنید.

رایج ترین ابعاد برای کیسه زباله 70*55، 90*70 و 120*80 می باشد.

ضخامت کیسه زباله

ضخامت کیسه زباله یکی دیگر از مهم ترین نکات خرید است که باید توجه زیادی به آن کرد. هر چه ابعاد کیسه زباله افزایش یابد، ضخامت آن نیز بیشتر می شود تا محتوای کیسه را بتواند حمل کند.

انواع کیسه زباله

کیسه زباله ها در بسته بندی های مختلفی مانند فله ای، رولی، جعبه ای، بنددار و انواع معطر تولید می شود و در بازار موجود است.

انواع کیسه زباله از لحاظ تولیدی

کیسه زباله های بدون بند و بنددار: کیسه بدون بن ساده‌ ترین نوع کیسه زباله است که متداول ترین است و همه آن را می شناسند. اما کیسه زباله بند دار دارای یک بند در قسمت بالایی کیسه که باز است قرار دارد که با کشیدن آن کیسه بسته می شود و از انتشار آلودگی ها به محیط جلوگیری می شود. در شرکت هایی که دفع پسماند بالایی دارند برای جلوگیری از سرریز شدن زباله ها مجبورند کیسه زباله ها را تا نصف پر کنند تا بتوانند با فضای خالی ایجاد شده در قسمت بالایی کیسه را گره بزنند که این کار مصرف کیسه زباله را 2 برابر می کند. طراحان صنعتی برای رفع این مشکل دستگاه کیسه زباله بند دار را طراحی نمودند.

کیسه زباله معطر: این کیسه های حاوی اسانس هایی هستند که از انتشار بوی بد زباله در محیط جلوگیری می کند علاوه بر آن باعث خوشبو شدن محیط نیز می شود. در رایحه های مختلفی مانند گل ها و میوه ها در بازار موجود است.

کیسه زباله برگه ای و رولی: کیسه های برگه ای به صورت تا شده در یک بسته بندی پلاستیکی هستند و اما در کیسه های رولی، کیسه ها دور یک بوبین مقوایی رول و در یک لفاف پلاستیکی یا مقوایی بسته بندی می شود. این نوع کیسه آسان مصرف تر هستند.


دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...