7 شهریور 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
درباره دستمال تنظیف و انواع آن

پارچه تنظیف چیست ؟

تنظیف در لغت به معنای پاکی، پاکیزگی، نظافت و تمیزی می باشد. دلیل انتخاب نام این پارچه نیز همین موضع می باشد و از این پارچه برای پاکیزگی و تمیزکاری استفاده می کنند. ابعاد تولیدی این پارچه ها به دلیل استفاده های گوناگون از آن، متفاوت می باشد. در ادامه مقاله بیشتر در مورد پارچه های تنظیف توضیح خواهیم داد. 

انواع دستمال تنظیف بر اساس اندازه

پارچه های تنظیف برای پاکیزگی و نظافت در تمام مکان ها و محیط ها استفاده می شود از جمله محیط های صنعتی، بیمارستان ها، فست فود، رستوران، کارواش، منازل و ...

جنس، رنگ، کیفیت و ضخامت آن ها بستگی به محل مورد استفاده دارد و قابل تولید در مشخصات متفاوت می باشد. پارچه های تنظیف را از نظر ضخامت به 3 دسته می توان تقسیم کرد.

1.نازک

2.معمولی

3.ضخیم

به طور کلی پارچه های تنظیف را به دو دسته می توان تقسیم کرد.

پارچه تنظیف سفید زنبوری

این پارچه به شکل کندوی زنبور عسل و شش ضلعی می باشد که به صورت کتابی یا طاقه ای در بازار موجود می باشد. از این پارچه ها برای نظافت و گردگیری بیشتر استفاده می کنند.

پارچه تنظیف سفید پوشکی

از این پارچه تنظیف بیشتر در گذشته و برای پوشک نوزادان استفاده می شده است زیرا باعث حساسیت پوستی نمی شود و بسیار لطیف است و دلیل نامگذاری این پارچه همین موضوع می باشد. این پارچه قدرت جذب بالایی دارد و بیشتر در آشپزخانه ها و جهت نظافت مورد استفاده است.

پارچه های تنظیف به دلیل استفاده های فراوان و گوناگون در اندازه های مختلفی از جمله عرض های 70 سانت، 85 سانت،150 سانت و ... در متراژ های 40 متر، 50 متر و ... و گرماژهای 40 گرم، 50 گرم، 140 گرم،150 گرم، 160 گرم و... قابل تولید می باشد.

ویژگی های پارچه تنظیف 

از مهم ترین ویژگی های پارچه تنظیف می توان به موارد زیر اشاره نمود. 

کیفیت قابل قبول و بالا 

قدرت جذب فوق العاده 

عدم پرزدهی 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...