29 مرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 4 دقیقه
' 4
«شرکت شیوا نساج یزد» پیشرو در تولید انواع پارچه‌های به‌روز و باکیفیت دنیا در ایران است

سید حسین حسینی، مدیر داخلی شرکت شیوا نساج یزد: «شرکت شیوا نساج یزد» پیشرو در تولید انواع پارچه‌های به‌روز و باکیفیت دنیا در ایران است

رونمایی از سه محصول جدید و با کیفیت بالای شرکت شیوا نساج یزد در نمایشگاه مبلمان

در سال‌های گذشته، محصولات شرکت شیوا نساج یزد به دلیل کیفیت بالایی که داشتند، به نام پارچه‌های ترک در ایران به فروش می‌رسیدند

سید حسین حسینی، مدیر داخلی شرکت شیوا نساج یزد در حاشیه نمایشگاه مبلمان، در گفت‌وگو با نشریه اقتصاد و نمایشگاه گفت: شرکت شیوا نساج از سال ۱۳۸۵ کار خود را به‌طور تخصصی و با تولید پارچه‌های مبلی با بهترین ماشین‌آلات روز دنیا و تیم قوی آغاز نمود. در سال ۱۳۸۹ و در طرح توسعه‌ای شرکت، ماشین‌آلات طرح و رنگ‌ریزی نیز به خط تولید مجموعه اضافه شدند.

وی با تأکید بر وضعیت مطلوب تولیدات شرکت شیوا نساج یزد، عنوان کرد: با توجه به کیفیت بالای تولیدات مان، آن‌ها را به کشورهای دیگر مانند ترکیه و کشورهای خلیج فارس صادر می‌کنیم. تا چند سال گذشته به دلیل کیفیت بالایی که محصولات ما داشتند، آن‌ها را با نام پارچه ترک در ایران می‌فروختند؛ اما در حال حاضر با نمایندگی‌هایی که داریم، پارچه‌ها را با برند خودمان به فروش می‌رسانند.

حسینی در خصوص عاملیت‌ها و نمایندگی‌های فروش این مجموعه، گفت: در حال حاضر، در اکثر شهرها و استان‌ها نمایندگی فروش داریم. در تهران علاوه بر نمایندگی فروش، ده عاملیت فروش هم داریم.

مدیر داخلی شرکت شیوا نساج، با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای این شرکت، اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ تعدادی دستگاه جدید به خط تولید اضافه خواهند شد و برخی از پارچه‌هایی که تا امروز وارد می‌شدند، برای اولین بار در ایران تولید خواهیم کرد. البته استقبال بسیار خوبی بابت این موضوع توسط همکاران انجام شده است.

وی در انتها از محصولات جدید این مجموعه و معرفی آن‌ها در نمایشگاه بین‌المللی مبلمان گفت: در نمایشگاه امسال سه محصول را برای معرفی آورده‌ایم. تمامی این محصولات برای اولین بار در ایران و توسط شرکت شیوا نساج یزد تولید شده‌اند و مشتریان استقبال خوبی از این کارها داشته‌اند.

۱۶ تیر ۱۴۰۲

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...