18 مرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 7 دقیقه
' 7
دکوراسیون با شیشه رنگی

انواع شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی به دسته بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شود. شیشه رنگی لمینت، شیشه رنگی دکوراتیو، شیشه رنگی سکوریت و شیشه رنگی لاکوبل. این شیشه‌ها معمولاً به صورت براق، مات و متالیک تولید می‌شوند و ضخامت‌های مختلفی دارند. ضخامت ۵ و ۶ میلی متری شیشه رنگی برایدیوارپوش و تخته وایت برد استفاده می‌شود. ضخامت ۱۰ میلی متری برای صفحه کابینت و نمای ساختمان استفاده می‌شود. شیشه‌های ۱۶ تا ۲۰ میلی متری نیز برای ساخت اپن آشپزخانه و میزهای بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.


کدام شیشه رنگی باکیفیت تر است؟

برای تشخیص کیفیت شیشه رنگی یا شیشه لاکوبل باید به عوامل متعددی توجه داشته باشید. نکته اولی که باید درباره انواع شیشه‌های رنگی بدانید این است که هر چقدر شیشه با کیفیت تر باشد، ظاهر آن شفاف‌تر است. شیشه‌هایی که برای تولید شیشه رنگی در تترافرم مورد استفاده قرار می‌گیرند، بسیار مرغوب هستند و ظاهری شفاف و زلال دارند. بسیاری از تولیدکنندگان برای تولید شیشه رنگی از شیشه‌های فلوت یا کلییر استفاده می‌کنند.

این شیشه‌ها معمولاً به دلیل وجود ناخالصی کمی مایل به سبز هستند. اما شیشه‌های درجه یک کریستالی با کمترین میزان ناخالصی ظاهری شفاف و براق دارند. به طور معمول این موضوع بیشتر در شیشه‌های سفید رنگ، کرم کاراملی و نسکافه‌ای بیشتر خودنمایی می‌کنند. بنابراین کیفیت شیشه مورد استفاده در شیشه‌های رنگی تاثیر زیادی بر ظاهر آن دارد.


خرید شیشه رنگی

مهم‌ترین موضوعی که باید در زمان خرید شیشه رنگی مدنظر قرار دهیم نوع کاربرد فضایی است که قرار است شیشه رنگی در آن استفاده شود. برخی از مدل‌ها و رنگ‌های شیشه رنگی برای استفاده در قسمت خارج از ساختمان قابل استفاده هستند. برخی دیگر نیز به عنوان شیشه بین کابینتی و یا جلوه بخشیدن به دیوار داخلی منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولاً استفاده از رنگ‌های تیره برای قسمت‌های خارجی ساختمان مناسب‌تر است.

در مقابل برای طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، بهتر است از رنگ‌های روشن و جذاب استفاده شود. از طرف دیگر اگر قصد دارید با نصب و اجرای شیشه رنگی فضای خود را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید، بهتر است از یک شیشه رنگی روشن و براق استفاده کنید. بررسی مدل‌ها و رنگ‌های متنوع موجود در بعضی از شرکت‌ها در کنار دریافت مشاوره رایگان، به شما کمک می‌کند تا انتخابی هوشمندانه و درست را تجربه کنید.


کاربرد شیشه رنگی

این روزها استفاده از شیشه رنگی هم در دکوراسیون سنتی و هم در معماری مدرن و امروزی بسیار رایج است در دکوراسیون مدرن شیشه رنگی برای جلوه بخشیدن به دیوار برخی از بخش‌های داخلی خانه و یا پوشاندن سطح دیوار سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود. این کار موجب می‌شود تا فضای خانه بزرگ‌تر از چیزی که هست به نظر برسد. از طرف دیگر از این شیشه‌ها به عنوان شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه، شیشه روی میز، کفپوش، نماسازی ساختمان، تراس، طراحی درب‌های منحصر به فرد و همچنین تزیین دیوار مراکز تجاری اداری و فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.


مزایای استفاده از شیشه رنگی

شیشه‌ها رنگی تترافرم همگی کیفیت بسیار بالایی دارند و در رنگ‌ها و انواع مختلفی تولید می‌شوند. این شیشه‌ها قابلیت سکوریت شدن دارند. نصب و راه اندازی شیشه رنگی بسیار ساده است. شما می‌توانید به راحتی این شیشه‌ها را تمیز کنید و از آنجایی که شیشه رنگی مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد، می‌توان از آن در فضای بیرون از خانه و در محیط‌های گرم و مرطوب نیز استفاده نمود.

تترافرم یکی از معتبرترین شرکت‌های تولید کننده و فروش انواع شیشه رنگی شیشه هوشمند پارتیشن و آینه است که با داشتن ۳۵ سال سابقه در تولید و فروش بهترین کالاها و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهند. این شرکت با به کارگیری دستگاه‌های به روز و ایتالیایی و استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک وارداتی محصولاتی بسیار با کیفیت به روز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این شرکت با ارائه جدیدترین طرح‌ها و رنگ‌های شیشه رنگی استفاده از پوشش لمینت محصولات ای متنوع و خاص عرضه می‌کند که کلیه محصولات دارای گارانتی خدمات پس از فروش می‌باشد. تترافرم برای تولید شیشه‌های رنگی از شیشه لاکوبل استفاده می‌کند و شما می‌توانید از میان ۳۵ رنگ متنوع این شیشه‌ها محصول مورد نظر خود را در ضخامت‌های مختلفی همچون ۴ میل، ۶ میل ۱۰ میل و ۱۶ میل سفارش دهید.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...