3 مرداد 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 8 دقیقه
' 8
برای اشپزخانه چه سرامیکی باید استفاده کرد؟

کاشی آشپزخانه از مهمترین متریال مصرفی در دکوراسیون آشپزخانه است که باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. برای اطلاع از قیمت کاشی اشپز خانه با دســـ تو دســـ همراه باشید. خرید و نصب کاشی، سرامیک و سایر مواردی که وظیفه زیبا سازی خانه شما را بر عهده دارند در پایان روی ارزش نهایی ساختمان شما تاثیر بسیار زیادی خواهند داشت، از طرفی همه ی ما دوست داریم خانه ای زیبا داشته باشیم. یکی از بخش های مهم هر خانه آشپزخانه است که باید به زیبای سازی آن توجه ویژه ای داشته باشیم، مخصوصا با توجه به سبک های طراحی امروزی که آشپزخانه ها بخشی از میدان دید افرادی که در اتاق پذیرایی هستند را به خود اختصاص می دهد.

مورد بعدی که باید برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه در نظر بگیرید نکات بهداشتی است که باید رعایت کنیم، باید توجه داشته باشید دیوار پوش های مورد استفاده در آشپزخانه شما باید ضد نم و رطوبت، از طرفی قابل شستشو باشد.

با توجه به مواردی که گفتیم بهترین گزینه برای زیبا سازی آشپزخانه کاشی است که در این مطلب قصد داریم که در خصوص خرید کاشی و نکاتی که برای انتخاب کاشی در نظر داشته باشید صحبت کنیم. اولین موضوعی که به

آن می پردازیم سوالات رایجی است که تجربه به ما نشان داده است که ذهن مشتریان را درگیر کرده است.


ایا می توان در اشپزخانه از طرح های پر نقش و نگار استفاده کرد؟

جواب این سوال به کاملا به سلیقه شما بر می گردد. شما باید ابتدا تعریف خود را از نقش و نگار مشخص کنید، به عنوان مثال شما می توانید از کاشی هایی که طرح های سنتی ایرانی دارند استفاده کنید و یا استفاده از کاشی های درای طرح های مراکشی و شمال آفریقا می توانند زیبایی، سادگی و حس خوب را به آشپزخانه شما هدیه دهند. از بهترین نمونه ها این طرح می توان به کاشی صدرا سرام اشاره کرد.

 

بهترین تم رنگی برای اشپز خانه چیست؟

شاید استفاده از رنگ های آبی و سفید به نظر شما کلیشه و تکرار بیاید، ولی حتما به یاد داشته باشید که استفاده از این رنگ ها در آشپزخانه شما، زیبایی سایر موارد مثل کابینت ها و... را بیشتر خواهد کرد.


اشتباهات رایج در انتخاب کاشی برای اشپزخانه چه مواردی هستند. 

یکی از اشتباهات رایجی که ممکن است در انتخاب کاشی برای آشپزخانه انجام دهید این است که ابعاد کاشی های شما با اندازه آشپزخانه شما همخوانی ندارد. به زبان ساده تر خرید کاشی هایی با ابعاد کوچک برای آشپزخانه های کوچک باعث می شود که شما خیلی زود از فضای شلوغ آشپزخانه خود خسته شوید.


ایا استفاده از کاشی های برجسته باعث از بین رفتن جذابیت اشپزخانه شما خواهد شد؟ 

اگر شما از کاشی های برجسته و پرنقش و نگار خوشتان می آید، ولی احساس می کنید که از نظر دیگران شلوغ و زشت است یا نمی توانید با یک آشپزخانه با طراحی شلوغ کنار بیایید، بهترین راه حل برای شما این است که بخشی از آشپرخانه خود را با کاشی های برجسته تزئین کنید. ولی به یاد داشته باشید که استفاده از کاشی ها برجسته بالای گاز کار اشتباهی است، چرا که تمیز کاری این کاشی ها به نسبت سخت تر از کاشی های ساده است. شما می توانید یک مستطیل بالای قسمت ظرفشویی را به کاشی های پر نقش و نگار اختصاص دهید. این کار می تواند تاثیر به سزایی روی زیبای آشپزخانه شما خواهد داشت.


 ایده های جذاب برای کاشی کاری اشپزخانه


 برای بالای سینک ظرفشویی از طرح ها ورنگ های متنوع استفاده کنید.

استفاده از کاشی هایی با رنگ های متفاوت و طرح ها خلاقانه و سازگار با کل محیط می تواند حس خیلی خوبی به آشپزخانه شما القاء کند و از طرفی کل آشپزخانه شما را از دلمردگی بیرون خواهد آورد. از طرفی این کار باعث می شود که هنگام ظرف شستن احساس متفاوتی داشته باشید. به عنوان مثال به تصویر زیر دقت کنید که در آن از کاشی های 5 سانتی متری زرد، سبز و قرمز برای تزئین بالای سینک ظرفشوییاستفاده شده و توانسته حس

شوخ و شنگی به این قسمت از آشپزخانه بدهد.


استفاده از کاشی های براق برای روی کابینت ها

شاید شما استفاده از کاشی های براق و لوکس را گزینه بهتری از سنگ های صاف و یک تکه بدانید، در این صورت شما می توانید از کاشی های براق و درخشان استفاده کنید. به عنوان مثال شما می توانید برای کابینت های خود از کاشی هایی که به مدل قبرس یا اسپانیا معروفند استفاده کنید. رنگ آبی براق و قوی این کاشی ها باعث ایجاد یک فضای مجلل در آشپزخانه شما خواهد شد.


زمان انتخاب مراقب از مد افتادن بعضی طرح هاورنگ ها باشید.

شاید این حرف را بسیار شنیده باشید که: "سادگی هیچگاه از مد نمی افتد" خب، باید بگویم که این داستان در مورد انتخاب کاشی هم صدق می کند. قبل از خرید شما حتما باید دقت داشته باشید کاشی که می خرید به عنوان یک دیوار پوش یک ساله و دوساله نیست، شما با انتخاب یک کاشی زیبا و درست برای آشپزخانه و استفاده از یک مدل زیبا برای کاشی کاری، زیبایی آشپزخانه خود را برای یک عمر تضمین کرده اید. پس مراقب باشید تا زیاد درگیر رنگ و طرح سال نشوید.

یکی دیگر از روش های دیگری که می توانید مستقل از مد از آن استفاده کنید، استفاده از کاشی ها با طرح های خاص است که این موضوع کاملا بستگی به سلیقه و خلاقیت شما دارد. 

استفاده از کاشی های خاکستری مات برای اشپزخانه

اگر طرفدار جلوه ای مدرن و خاص برای آشپزخانه خود هستید، استفاده از کاشی های مات (غیر براق) و خاکستری برای آشپزخانه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.



دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها نزدیک ترین ها