28 تیر 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 8 دقیقه
' 8
همه چیز در مورد خرید ظروف مسافرتی

مقدمه

یکی از روش‌هایی که با آن به راحتی می‌توان استرس چند روزه و حتی چند ماهه خود را تخلیه کنید، مسافرت می‌باشد. قطعا همانطور که سفر کردن از لحاظ روحی و روانی بسیار مهم و تاثیرگذار است، اما برای مجهز شدن نیاز به یکسری ابزار و ظروف دارد که به راحتی بتوان سفر بی‌دغدغه داشت.


این ابزار و ظروف، به ظروف مسافرتی معروف می‌باشند که در مراکز پخش پلاستیک در شیراز به راحتی یافت می‌گردند. پس اگر شما هم قصد سفر دارید، بهتر است حتما ظروف مسافرتی را به همراه داشته باشید، تا در طول مسیر یا روزهای مسافرت دچار مشکل نشوید. این مدل ظرف‌ها در مدل و طرح‌های متنوع در بازار موجود می‌باشد که طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است‌. در این محتوا به بررسی ظروف مسافرتی و نکات مهم هنگام خرید آن می‌پردازیم.


ظروف مسافرتی چیست

در سفر هم نیاز به ظروفی برای خوردن غذا یا سرو نوشیدنی‌ها می‌باشد. به ظروفی که در مسافرت به کار برده می‌شود، ظروف مسافرتی گفته می‌شود. به دلیل اینکه این ظروف باید به گونه‌ای باشند، که کمتر در معرض شکستگی یا آسیب دیدن قرار گیرند، آنها را از جنس پلاستیک می‌سازند.

 زیرا این ظروف به راحتی شسته شده و حتی بارها می‌توان از آنها استفاده نمود. این ظروف به صورت یک بار مصرف نیستند، که به محض استفاده دور ریختنی باشند. یکی دیگر از انواع جنس ظروف مسافرتی ملامین می‌باشد. ملامین‌ها هم نوعی دیگر از پلاستیک‌ها هستند، که در ساخت ظروف مسافرتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. به دلیل اهمیت این نوع ظروف فروشگاه پخش پلاستیک در بوشهر انواع ظروف مسافرتی چه از جنس پلاستیک و چه ملامین را به خوبی عرضه می‌کند.


مزایای ظروف مسافرتی

ظروف پلاستیک چرمی مسافرتی چه خانگی خود دارای مزایای گوناگونی می‌باشند که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.


سبک بودن ظروف

یکی از مزایای ظروف پلاستیک مسافرتی، سبک بودن آن‌ها می باشد. زیرا افراد به دنبال ظروف بسیار کم وزن و سبک برای پیک نیک و مسافرت خود هستند. ظروف پلاستیکی هم از حجم کم و وزن بسیار کمی برخوردار هستند، به همین دلیل از محبوبیت بسیار بالایی نیز در بین افراد برخوردار می‌باشند.


نشکن بودن ظروف مسافرتی پلاستیک

از دیگر مزیت‌های بارز این نوع ظروف می‌توان به محکم بودن جنس آنها اشاره کرده و از این بابت خیالمان راحت است، که شکسته نمی‌شوند و حتی بارها می‌توان از آن استفاده کرد. زیرا در مسافرت اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی فراوان رخ می‌دهد. اما دیگر نگران این نخواهید بود، که با پیش آمدن اتفاقات ظروف شکسته می‌شوند. بسیاری از فروشگاه‌های پخش عمده پلاستیک در شیراز با تکیه بر این مزیت بارز ظروف پلاستیکی مسافرتی را به شما پیشنهاد می‌دهند.


به صورت پک بودن ظروف مسافرتی

یکی دیگر از مزایای ظروف پلاستیک مسافرتی، یک جا و در کنار هم بودن ظروف می‌باشد. زیرا با استفاده از این پک دیگر نیاز نیست کل سبد پیک نیک خود را به هم بریزید یا اینکه برای هر سفر به دنبال ظروف خود در کابینت باشید. با قرارگیری ظروف در پک به راحتی در هر سفر آن را به همراه خواهید داشت.


پک بودن ظروف مسافرتی


هنگام خرید ظروف مسافرتی یا استفاده از آنها بهتر است به نکات زیر دقت داشته باشید و آنها را رعایت نمایید.

هنگام خرید ظروف مسافرتی از مغازه‌های پخش پلاستیک در بوشهر، بهتر است به نام و نشان تجاری معتبر ظروف دقت نمایید که علامت استاندارد داشته باشند. اصولا در کف و قسمت زیر و پشت ظروف شرکت تولید کننده و نشان تجاری استاندارد آن به خوبی حک شده است. پس هرگز به سراغ پلاستیک‌های بی نام و نشان نروید.


توجه به بوی ظروف

برای اینکه از کیفیت و مواد درجه ۱ بودن پلاستیک پی ببرید، بهتر است قبل از خرید آن را بو کنید. زیرا اگر پلاستیک یا ظروف بوی بدی داشته باشند، در مواد ساخت آن از پلاستیک کهنه و درجه دوم ضایعاتی به کار برده شده است. ظروفی که با این مواد ساخته شده باشند، علاوه بر اینکه برای سلامتی انسان مضر می‌باشند، از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند.


صاف و صیقلی بودن ظروف

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید ظروف مسافرتی باید به آن توجه ویژه داشت، صاف و یکدست بودن ظروف است. به عنوان مثال دارای پستی، بلندی، بریدگی و داشتن لبه‌های تیز نیستند. زیرا در هنگام استفاده ممکن است، این لبه‌های تیز به شما آسیب برسانند. بسیاری از مراکز و نمایندگی‌های پخش پلاستیک شیراز، به این امر بسیار دقت داشته است و از فروش و ارائه همچنین ظروفی به شدت خودداری می‌کنند.


ضخیم و مات نبودن ظروف

از نشانه‌های سلامت ظروف مات و کدر نبودن آن می‌باشد. زیرا در طول مسافرت باید از براقیت و شفافیت خاصی برخوردار باشند. کیفیت و نوع ماده که در ظروف به کاربرد شده بسیار مورد اهمیت است.


توجه به نوع طراحی

از دیگر نکات مهمی که هنگام خرید ظروف مسافرتی باید به آن توجه ویژه‌ای شود، نوع و مدل ظروف است. بعضی از ظروف مسافرتی یا سبدها و باکس آنها، به صورت ایستاده قابل استفاده می‌باشد و برخی دیگر هم قابلیت تاشوندگی را دارند. بسیاری از مراکز پخش ظروف پلاستیکی مرغوب در بوشهر هنگام خرید شما را راهنمایی می‌کنند.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...