10 تیر 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
کاربردهای مختلف انواع لعاب سرد بدون کوره

لعاب سرد بدون کوره تولید داخلی را می توان با همان کیفیت و چسبندگی که در یک کوزه سفالی یا هنر میناکاری به کار می برند بر روی سطوح مختلف نیز به کار برد.

در واقع بهتر است اینطور بیان کنیم که اساتید هنرهای تصویرگری می توانند از رنگ لعاب سرد آذر لعاب بر روی فلزات، شیشه، سرامیک و کاشی نیز استفاده کنند.

بدین منظور کافیست تا در زمان کار سطوح مورد نظر به صورت افقی قرار گرفته و شما بتوانید بر سطح کار اشراف کافی داشته باشید.

البته توصیه اساتید هنر میناکاری این است که اگر قصد دارید تا از رنگ های لعاب سرد بدون کوره آذر لعاب اصل استفاده کنید حتما در نقش برجسته های میناکاری از این نوع رنگ لعاب سرد استفاده شود. همچنین از رنگ لعاب کاشی و سرامیک سرد آذر لعاب برای انواع کاشی و سرامیک نسوز نیز استفاده می شود.

خاصیت ضد خط و خش بودن رنگ های لعاب سرد بدون کوره

لعاب سرد بدون کوره آذر لعاب  به گلدان ها، کوزه ها، کاسه های سفالی و شیشه ای یا هر ظرف دیگری به نوعی مقاومت و ماندگاری خاصی می بخشد. هر چند شرایط نگهداری شما از این ظروف نیز در این زمینه موثر است. این نوع لعاب سرد به عنوان یک ضد خش عمل می کند و نمی توان روی ظروف و اشیای مختلفی را که در آنها این نوع لعاب به کار گرفته شده است خط و خراش انداخت. اگر فکر می کنید انواع رنگ لعاب سرد بدون کوره آذر لعاب  همان چیزی است که در جستجویش هستید درنگ نکنید. هم اکنون این محصول را به طور اختصاصی از وب سایت تولید کننده انواع لعاب سرد با کیفیت ایرانی خریداری نمایید.

نتیجه:

رنگ لعاب سرد بدون کوره می تواند در انواع هنرهای دستی و سفالگری به شیوه مطلوبی به کار گرفته شود.

ویژگی های متعددی از قبیل تنوع رنگ، کاربردهای متنوع، ضد خش بودن و قیمت مناسب می تواند مشوق مناسبی برای تداوم تولید داخلی در زمینه صنایع دستی و هنرهای مرتبط باشد.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...