28 اردیبهشت 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 6 دقیقه
' 6
۸ ایده‌ی خلاقانه برای مرتب کردن پتو و ملحفه

ایده های زیر، هم خانه شما را زیباتر نشان می‌دهد و هم به شما کمک می‌کند تا پتوها و ملحفه‌ها را مرتب و تمیز نگه دارید.
۱. از نردبان پتو استفاده کنید
پتوها فقط برای گرمی و راحتی نیستند. شما می‌توانید از پتوها برای دکور اتاق هم استفاده کنید تا به فضای منزل خود، راحتی و گرما ببخشید. پتوهای زیبا و دلخواه خود را به یک نردبان پتویی آویزان کنید. سپس می‌توانید پتوها را کنار شوفاژ یا کنج دیوار قرار دهید. این ایده با انواع سبک‌های دکوراسیون مدرن به‌خوبی هماهنگ می‌شود و خانه شما را بسیار زیبا و دنج می‌کند.
۲. پتوها را داخل سبدهای بزرگ قرار دهید 
سبدهای بافته شده‌ی درب‌دار، هرگز از مد نمی‌افتند. شما می‌توانید از سبدهای بافتنی درب‌دار برای قرار دادن پتو و ملحفه استفاده کنید. خوبی این سبدها، درب‌دار بودن آن‌ها است که مانع از دیده شدن پتوها می‌شود. همچنین نیازی نیست هر بار پتوها را تا کنید و داخل سبدها بگذارید! 
۳. پتوها را داخل نیمکت قرار دهید 
احتمالا شما نیمکت‌هایی را دیده‌اید که داخل آن خالی است و می‌توانید وسایلتان را داخلش قرار دهید و خودتان روی آن بنشینید و استراحت کنید. این نیمکت‌ها، گزینه‌های خوبی برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند و می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل آن‌ها قرار دهید. با این کار، پتوها همیشه در دسترس هستند و می‌توانید در زمان استراحت یا فیلم دیدن، پتوی دلخواه‌تان را روی خود بکشید و استراحت کنید
۴. پتوها را داخل کمد قرار دهید 
اگر در خانه شما کابینت یا کمد خالی وجود دارد، می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل آن‌ها قرار دهید و از به هم ریختکی آن‌ها و شلوغی خانه خود جلوگیری کنید. برای مرتب بودن پتوها می‌توانید آن‌ها را داخل سبد قرار دهید و سپس سبدها را داخل کمد قرار دهید. 
۵. از پاف‌ها برای پنهان کردن پتوها استفاده کنید 
بعضی از مدل‌های پاف، توخالی هستند و داخل آن‌ها فضایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد. شما می‌توانید پتوها و ملحفه‌های خود را داخل این پاف‌ها قرار دهید و آن‌ها را مرتب کنید. هر زمان که خواستید می‌توانید روی این پاف‌های زیبا بنشینید و خودتان را با یک پتوی نرم و راحت گرم نگه دارید. 
۶. پتوهای کوچک و ملحفه‌های نازک را داخل کشو قرار دهید 
این ایده برای والدینی که نوزاد دارند عالی است و به مرتب کردن اتاق بسیار کمک می‌کند. شما می‌توانید پتوهای کوچک و ملحفه‌های نازک را داخل کشو قرار دهید و آن‌ها را مرتب نگه دارید. با این کار، هر زمان که خواستید می‌توانید پتوی مناسب فرزندتان را پیدا کنید و خیلی سریع و راحت از آن برای گرم کردن نوزاد خود استفاده کنید. 
۷. از سبدهای فانتزی برای پتوها و ملحفه‌ها استفاده کنید 
یکی از ایده‌های بسیار جالب برای مرتب کردن پتوها و ملحفه‌ها، قرار دادن آن‌ها در سبدهای فانتزی است. احتمالا شما هم سبدهای فانتزی چند ضلعی را دیده‌اید که هم جنبه دکوری دارند و هم به جمع و جور کردن وسایل منزل کمک می‌کنند. شما می‌توانید پتوهای رنگارنگ خود را داخل این سبدهای فانتزی قرار دهید و سبد را کنار مبلمان خود بگذارید تا در زمان استراحت بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. 
۸. سبدهای حصیری از بهترین وسایل برای قرار دادن پتو و ملحفه هستند 
الیاف طبیعی مانند چوب و بافتنی‌های حصیری، به فضای منزل شما آرامش و گرما می‌بخشند. شما می‌توانید از سبدهای حصیری برای مرتب کردن پتوها و تمیز ماندن ملحفه‌ها استفاده کنید. سبدهای حصیری در تمام فصل‌های سال پرکاربرد هستند و فضایی عالی برای ذخیره سازی انواع وسایل از جمله پتو و ملحفه در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید این سبدهای حصیری را داخل اتاق خواب یا گوشه اتاق پذیرایی قرار دهید و حس سادگی و مینیمالیستی را به خانه خود بیاورید.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...