12 اردیبهشت 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 6 دقیقه
' 6
حضور رقابتی شرکت فرانسوز یزد در بازارهای بین‌المللی

دکتر داود عظیمی مدیر عامل شرکت فرانسوز یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دسـ تو دسـ اظهار داشت: شرکت فرانسوز از سال ۱۳۷۶ در استان یزد فعالیت خود را آغاز کرده و قریب به ۲۶ سال است که در زمینه خدمات مهندسی، تولید انواع خدمات ویژه نسوز فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت فرانسوز یزد عنوان کرد: مهم‌ترین اقدام صورت گرفته تولید نسوزهای ویژه و خاص است که قبلا از خارج از کشور و اروپا وارد می‌شدند و قابلیت‌های خیلی بالایی دارند، که برای تولید این نسوزها باید یک شرکت دانش محور که به دانش روز هم دسترسی دارد وجود داشته باشد.

دکتر عظیمی افزود: مهم‌ترین مصرف کننده‌های این محصولات صنایعی هستند که با دمای بالا کار می‌کنند از جمله صنایع فولاد، نفت، سیمان، پتروشیمی، کاشی و سرامیک، مس، آلومینیوم، سرب، روی و هر مجموعه‌ای که با حرارت سر و کار دارد نیاز به رسته‌های نسوز دارند.

وی با اشاره به اینکه نسوزها به دو دسته نسوزهای سنتی و پیشرفته تقسیم می‌شوند گفت: تمرکز شرکت فرانسوز بر روی تولید نسوزهای پیشرفته هستند.

مدیرعامل شرکت فرانسوز از برنامه جدی این شرکت در یک سال گذشته برای صادرات خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه کالای تولید شده بسیار هایریسک است و مصرف کننده برای خرید، این کالا را بسیار بررسی می‌کند؛ لذا لازم بود برای اینکه کالا را به بازار جهانی عرضه کنیم تمامی وندورهای اصلی کشور را رفته و امتحانات کالا را در آنها پس داده باشیم.

دکتر عظیمی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وندورهایی که در کشور هستند و مهم‌ترین مصرف کنندگان صنعت نسوز در صنایع فولاد، سیمان، نفت و پتروشیمی و سایر صنایعی که جزو صنایع مادر به حساب می‌آیند کالاهای نسوز شرکت فرانسوز یزد در آنجا استفاده می‌شود و این شرکت به عنوان یکی از برندهای مطرح و معتبر در داخل کشور شناخته شده است و ساختار و جایگاه منحصر به فرد خود را دارد.

وی بیان کرد: در شروع کار عمده مواد اولیه شرکت وارداتی بودند و چندین سال طول کشید تا توانستیم بخشی از مواد اولیه مورد نیاز را بومی سازی کنیم و خط تولید برخی از این مواد را مستقر کنیم، خوشبختانه اکنون با راه‌اندازی خط تولید جدید؛ کالاهای فرانسوز در بازار بین‌المللی کاملا رقابتی شده است و از سال گذشته به صورت جدی برنامه صادرات ما هدف گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت فرانسوز یزد گفت: با توججه به اینکه نمایشگاه و کنفرانس آخن آلمان از مهم‌ترین نمایشگاه های تخصصی صنعت نسوز در دنیا است شرکت فرانسوز یزد برای اولین بار در ایران در این کنفرانس بین المللی شرکت کرده و مقاله نیز ارائه داده شد که این مقاله پذیرش شده و مورد استقبال واقع شد همچنین در نمایشگاه تورکست ترکیه حضور داشته و امسال نیز در نمایشگاه گیفا به عنوان شلوغ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه های بین المللی اروپا حضور خواهیم داشت.

دکتر عظیمی افزود: ما هر سال در راستای تحقق شعار سال هدف‌گذاری داریم و شرکت فرانسوز به عنوان یکی از شرکت‌های دانش محور در حوزه‌های تخصصی و فنی مهندسی بوده و علاوه بر آن از شرکت هایی است که در زمینه دانش مدیریت نیز سرمایه‌گذاری خوبی کرده و وقت زیادی صرف شده است.

وی از معدود مدیرانی است که در دوره‌های مدیریتی پیشرفتی شرکت کرده است و تاکنون از مجموع سه هزار ساعت دوره مدیریتی پیشرفته بخش قابل توجهی از دوره های مدیریت پیشرفته را از محضر توسط اساتید برجسته بین‌المللی بهره است.

دکتر عظیمی افزود؛ هر ساله هدف‌گذاری خوب و دقیقی داریم و برای شرکت فرانسوز بیش از صد درصد رشد را پیش بینی می‌کنیم که به آن دست می‌یابیم و امسال نیز به طور کامل به هدف پیش بینی شده خواهیم رسید.

 

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...