12 اردیبهشت 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
مجوز پایانه صادراتی عام بندر خشک گروه تعاونی پیشگامان صادر شد

به گزارش دسـ تو دسـ، پروانه تاسیس موقت پایانه صادراتی به منظور ایجاد و توسعه زیرساخت های صادراتی به شرکت تعاونی پیشگامان توسعه بندر خشک، صادر گردید.

مدیرعامل شرکت تعاونی بندر خشک پیشگامان با اشاره به لزوم کاهش هزینه های پنهان فرآیند صادرات، تقابل با تحریم ها و گسترش مبادلات در میان کشورها گفت: این پایانه در راستای تحقق این اهداف، راه اندازی شده است. وی در ادامه کارآفرینان، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع را از جمله مخاطبین این دستاورد دانست اظهار داشت: خدمات قابل ارائه در این پایانه صادراتی شامل امکانات مناسب و مرتبط از قبیل گمرک، بانک، استاندارد، سردخانه، انبارهای رو باز و سر پوشیده، لجستیک، سیلو و ... است.

مدیرعامل شرکت بندر خشک پیشگامان تصریح کرد: ارائه خدمات رفاهی و بهداشتی، عملیات تخلیه، توزین، بارگیری و حمل و نقل کالا به صورت جاده‌ای، ریلی و هوایی از دیگر خدمات قابل ارائه است. وی افزود: دپوی کالاهای کانتینری، عمومی، سردخانه‌ای، فله خشک و مایع؛ بسته بندی کالاهای صادراتی و نگهداری کالاهای فاسدشدنی از دیگر خدمات این پایانه صادراتی خواهد بود.

ریاحی افزود: حرکت به سمت ایجاد نظام تولید و بازاریابی نوین، ایجاد انگیزه در تولیدکنندگان، افزایش اشتغال، فعالیت بیشتر کارخانجات و عرضه محصولات از راه اندازی این زیرساخت انتظار می‌رود.

وی در پایان با قدردانی از همت و مساعدت استاندار، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، و سازمان توسعه تجارت ایران در صدور مصوبه کارگروه توسعه صادرات استان یادآور شد: راه اندازی این زنجیره به عنوان هاب لجستیک، صادرات، واردات و ترانزیت؛ از راهبردهای اصلی ایجاد این پایانه به شمار می‌رود.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...