9 اردیبهشت 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند

به گزارش دسـ تو دسـ، مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با صدور پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ

شوراها از مظاهر مشاركت مردمى و براى تسهیل امور مردم است.
امام خامنه ای (مدظله العالی)


نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده که این نامگذاری فرصتی است مناسب تا تلاش شبانه روزی اعضاء محترم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را صمیمانه گرامی داشته و برای این تلاشگران عرصه های اجتماعی و مردمی از درگاه احدیت طلب توفیق و بهروزی نماییم.

بی شک شوراها بی واسطه ترين حلقه ارتباطی مردم، با حاكميت و نماد تجلی خرد جمعی هستند. المانی ازاحترام و اکرام به شخصيت و هويت انسان و مردم عزيز ايران، نهادی که مشورت را يکی از ارکان مهم سلامت تصميم گيری می داند و به بركت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و فضایی كه در آن زندگی می كنند، دوچندان گردید تا از قبل آن جامعه به سوی کمال سوق داده شود و هر روز بیش از گذشته شاهد بالندگی همه جانبه شهر باشیم.

اینجانب اين روز را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در استان یزد که با وظيفه‌شناسی، همدلی و همزبانی در حل مشکلات شهر تلاش کرده و با امانت و کفايت برای نيل به جامعه‌ی شهروند مدار، خالصانه کوشش می‌نمايند تبريک و تهنيت عرض می نمایيم.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...