24 فروردین 1402
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
ضرورت افزایش توجه به شهرک های صنعتی زارچ، اشکذر و ندوشن

نماینده مرم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش توجه مسئولان اقتصادی استان به رفع مشکلات شهرک‌ صنعتی زارچ، ندوشن و اشکذر شد.
به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصالح جوکار پیش از ظهر امروز _ شنبه بیست‌ودوم مردادماه_ در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار کرد: بعضی از زمین‌های شهرک‌های صنعتی نزدیک به ۱۰ سال است که واگذار شده اما هنوز هیچ اقدامی برای ساخت آنها انجام نشده است و یکی از مهمترین عللی که این اتفاق را رقم زده این است که زمین شهرک‌های صنعتی برای افرادی که آن را دریافت می‌کنند ارزش افزوده خوبی دارد و شخصی که اهلیت و توان لازم را ندارد اقدام به اخذ زمین برای سود آن می‌کند.

نماینده مرم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات منطقه ویژه اقتصادی اشکذر افزود: ۱۷ سال از مصوبه مجلس در این باره می‌گذرد در حالی که هنوز هیچ اقدامی برای اجرای انجام نشده است.

جوکار شهرک صنعتی زارچ را دارای مصوبه شش ساله مجلس دانست و گفت: هنوز اقدامی برای ایجاد این شهرک صنعتی صورت نگرفته است و در ناحیه صنعتی ندوشن هم همین شرایط وجود دارد.

وی با بیان اینکه باید در تمام استان زمینه توسعه و فعالیت‌های تولیدی و صنعتی را متناسب با ویژگی‌های هر منطقه ایجاد کنیم، خاطرنشان کرد: اقدامات خردی که صورت گرفته است اما منجر به حضور تولیدکنندگان و صنعتگران در این مناطق نشده هیچ ارزشی ندارد و باید امتیازات و مشوق‌هایی برای سرمایه‌گذاران در نظر بگیریم که به حضور در این شهرک‌های صنعتی ترغیب شوند.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...