11 دی 1348
زمان مورد نیاز برای مطالعه : 3 دقیقه
' 3
كارخانه كاشي كوثر بزرگترين كارخانه خاورميانه

كارخانه كاشي كوثر ابركوه بزرگترين كارخانه در خاورميانه است

يزد - ايرنا- مدير امور اداري كارخانه كاشي كوثر ابركوه گفت: كارخانه كاشي كوثر ابركوه از نظر وسعت و تعداد خطوط توليد ،بزرگترين كارخانه در خاورميانه بوده و در كشور رقيبي ندارد .

محمد حسين احمدي درحاشيه بازديد فرماندار ابركوه ، مسئولان اداره كار ، تعاون ورفاه اجتماعي وجمعي از مسئولان ابركوه ازكارخانه كاشي كوثر اظهار داشت : هم اكنون اين كارخانه در سه شفيفت كاري روزانه 10 هزار متر مربع سراميك توليد و روانه بازار مي كند .

وي گفت: اين كارخانه كاشي تاكنون با 120ميليارد تومان سرمايه گذاري با 12 خط توليد در سالني به ابعاد120در 880 براي ايجاد اشتغال و توليد ساخته شده است .

مدير اداري اين كارخانه ادامه داد: هم اكنون 2خط اين كارخانه با 200تن خوراك پودر خشك (گرانول ) با سه شيفت كاري با اشتغالزايي 104نفر كارگر فعال است و روزانه با توليد10هزارمترمربع سراميك در ابعاد 40 در 40 توليد مي كند .

احمدي با بيان اينكه با تامين مواد اوليه بعضي مواقع چهار خط اين كارخانه فعال است، اضافه كرد: اين كارخانه قادر خواهد بود سراميك در ابعاد 60در 30 و 60 در 60 توليد و روانه بازار كند .

وي ادامه داد: در صورتي كه مبلغ 30ميليارد تومان تسهيلات براي سرمايه در گردش تامين شود اين كارخانه مي تواند با راه اندازي تمام خطوط توليد زمينه اشتغال حدود يكهزار نفر را فراهم كند .

فرماندار ابركوه نيز در اين بازديد گفت: مشكلات مالي اين كارخانه در حال مرتفع شدن است اما لازمه آن همدلي است و ما موظفيم در حفظ، نگهداري و پيشرفت آن ، همه توان خود را بكار گيريم .

اسماعيل برزگرزاده در اين بازديد كه به مناسبت هفته بسيج كارگري و تجليل از كارگران انجام شد، اظهار داشت: كارگران، در جهت توسعه اقتصادي كشور و خدمت به جامعه تلاش مضاعف داشته باشند .

وي افزود: كارگر و كارفرما عامل توسعه ، رشد و خودكفايي كشور هستند و در نهايت حيات يك ملت وابسته به كار و كارگر است .

مسئولان ابركوه در پايان اين بازديد با اهداي شاخه هاي گل به كارگران از خدمات و فعاليت هاي آنان در عرصه كار و تلاش تجليل كردند.

دیدگاه

دیدگاه شما

پیشنهادی برای شما

نایلون های عریض کشاورزی نایلون های عریض3الی 10متری

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

فرش ماشینی نگین کسری فرش ماشینی زمینه کرمی

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

تابلو برق EK36 Electrical panel EK36

قیمت :
گفتگو با غرفه دار

رفع مسئولیت

مطالب بخش سبک زندگی « دسـ تو دسـ » در حوزه‌های پزشکی، تغذیه، روانشناسی، سلامت و زیبایی و تناسب اندام تنها جنبه‌ی اطلاع‌رسانی دارند و هرگز نباید جایگزین مراجعه به پزشک یا مشاور متخصص شوند . تیم تحریریه‌ی « دسـ تو دسـ » همواره در تلاش است با استفاده از منابع معتبر مطالبی به‌روز و مفید در اختیار مخاطبانش قرار دهد، اما با توجه به حساسیت زیاد حوزه‌های مرتبط با سلامت افراد، هیچ گاه توصیه نمی‌کند که از محتوای این مطالب بدون مشورت پزشک یا مشاور متخصص استفاده شود. در غیر این صورت مسئولیت عواقب احتمالی بر عهده‌ی خود فرد خواهد بود « دسـ تو دسـ » اکیدا توصیه می‌کند برای تشخیص، درمان یا تسکین هر گونه مشکل جسمی و روانی پیش از هر چیز با پزشک متخصص مشورت کنید و در صورت تایید ایشان توصیه‌های موجود در مطالب « دسـ تو دسـ » را به کار بگیرد و با توجه به آنچه گفته شد، « دسـ تو دسـ » مسئولیت هر گونه استفاده‌ی نادرست از محتوای این رسانه را که منجر به بروز مشکل یا عارضه‌ای برای فرد شود از خود سلب می‌کند

+
ورود / ثبت نام پراکندگی جغرافیایی سبد خرید سازمان ها تیکت نزدیک ترین ها قوانین
Loading...